فرمانده سپاه «نینوا» استان گلستان تأکید کرد؛

خدمت به مردم، راه و منش سردار شهید سلیمانی

سردار «ملک شاهکوهی» گفت: اگر می خواهیم راه شهید سلیمانی را ادامه دهیم، باید در هر مسئولیتی که هستیم با اخلاص کار کنیم، به این مردم خدمت کنیم و به مادیات دنیوی بی‌اعتنا باشیم.
کد خبر: ۴۹۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ - 03January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، با حضور سردار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه «نینوا» استان گلستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد «بندرگز» برگزار شد.

فرمانده سپاه نینوا در این مراسم با بیان این‌که مهم‌ترین چیزی که در ما را جنگ پیروز کرد، ایمان ما بود، اظهار داشت: یک روز آمریکایی‌ها به عراق تعهد داده بودند که ما در کشور شما پایگاه می‌زنیم و امنیت شما را تأمین می‌کنیم؛ اما زمانی که داعش به این کشور حمله کرد، هیچ کمکی به عراق نکردند؛ چون خود به وجود آورنده داعش بودند و کمک تسلیحاتی به آن‌ها می‌کردند.

وی افزود: دشمن از تشییع باشکوه شهید سلیمانی ترسید و از نام او هنوز هم می‌ترسد؛ چراکه شهید سلیمانی در جهان تکثیر شد و کسی جلوی این را نمی‌تواند بگیرد.

سردار ملک‌شاهکوهی گفت: اگر می‌خواهیم راه شهید سلیمانی را ادامه دهیم، باید در هر مسئولیتی که هستیم با اخلاص کار کنیم، به این مردم خدمت کنیم و به مادیات دنیوی بی‌اعتنا باشیم.

در پایان این مراسم از پدران شهیدان «مهدی سالیکنده» و «سجاد پورجباری» تجلیل به عمل آمد.

خدمت به مردم، راه و منش سردار شهید سلیمانی

خدمت به مردم، راه و منش سردار شهید سلیمانی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها