استاندار کردستان:

صفات مجاهدان مکتب رسول‌الله (ص) در شهید سلیمانی دیده می‌شود

«زارعی کوشا» گفت: این‌روز‌ها که شخصیت شهید سلیمانی را بررسی می‌کنیم، با ابعاد مختلف از شخصیت این شهید بزرگوار آشنا می‌شویم و می‌بینیم که صفات انسان مؤمن و مجاهدی که در مکتب رسول االله (ص) تربیت یافته است، در این شهید بزرگوار دیده می‌شود.
کد خبر: ۴۹۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ - 03January 2022

صفات مجاهدان مکتب رسول‌الله (ص) در شهید سلیمانی دیده می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، هفدهمین رزمایش کمک‌های مومنانه استان کردستان صبح امروز (دوشنبه) با حضور «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار، سردار «محمدتقی اوصانلو» فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) شمالغرب کشور و دیگر فرماندهان نظامی، انتظامی و مسئولان استانی برگزار شد،

استاندار کردستان در این مراسم اظهار داشت: این‌روز‌ها که شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی را تحلیل و بررسی می‌کنیم، با ابعاد مختلف از شخصیت این شهید بزرگوار آشنا می‌شویم و می‌بینیم که صفات و ویژگی‌های انسان مؤمن و مجاهدی که در مکتب رسول االله (ص) تربیت یافته است، در این شهید بزرگوار دیده می‌شود.

وی افزود: کمک‌های مومنانه فرمانی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که در آن تلاش شد تا دست نیازمندان گرفته شود و امروز ما شاهد بر آن هستیم که سپاه «بیت‌المقدس» کردستان در این راستا هفدهمین رزمایش کمک مومنانه را برگزار کرده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه وقتی انسان برای خدا باشد، خداوند همه چیز خود را برای آن بنده قرار خواهد داد، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه از اینکه خود نمایی کند و در رسانه‌ها حاضر شود، ابا داشت و مانند یک مجاهد واقعی در این راه قدم برداشت.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این‌که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر است، گفت: شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برکتش بیشتر در بین مردم جاری و ساری است که برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه امروز، خود یکی از این برکات شهید سلیمانی است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند متعال به برکت خون شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی به همه ما توفیق دهد تا در این مسیر تابناک ولایت و شهادت قدم برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار