فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان خبر داد؛

توزیع ۲۰ هزار بسته کمک‌معیشتی در مناطق کم‌برخوردار استان کردستان

سردار «حسینی» با اشاره به برگزاری هفدهمین رزمایش کمک‌های مومنانه استان کردستان، گفت: در این مرحله ۲۰ هزار و ۴۵ بسته ‌کمک‌معیشتی به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بین خانوار‌های محروم در مناطق کم‌برخوردار استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۴۹۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ - 03January 2022

توزیع ۲۰ هزار بسته کمک‌معیشتی در مناطق کم‌برخوردار استان کردستانبه گزارش دفاع پرس از کردستان، سردار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان امروز (دوشنبه) در هفدهمین رزمایش کمک مومنانه استان، با اشاره به اینکه امروز به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، هفدهمین رزمایش کمک‌های مومنانه استان کردستان در حال برگزاری است، اظهار داشت: در ۱۶ مرحله قبل ما توانستیم مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه را جمع‌آوری و در اختیار هم‌استانی‌های عزیز قرار دهیم.

وی افزود: در این مرحله ۲۰ هزار و ۴۵ بسته ‌کمک‌معیشتی به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بین خانوار‌های محروم در مناطق کم‌برخوردار استان کردستان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان گفت: در راستای کمک‌رسانی به نیازمندان، بالغ بر ۵۰ هزار خانوار نیازمند توسط سپاه استان تاکنون شناسایی شده‌ و مورد حمایت قرار گرفته‌اند و به لطف خدا توانستیم یاری‌گر آن‌ها باشیم.

سردار حسینی با تسلیت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: امروز دومین سالگرد شهادت قهرمان ملی و ناجی کشورهای اسلامی است، مردی که با شهادت خود، عزت و آزادگی انقلاب اسلامی را در جهان پرآوازه کرد.

وی افزود: از همه همکاران در بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی و تمامی اقشاری که در طی 2 سال گذشته اقدامات برجسته‌ای در زمینه مقابله با کرونا انجام داده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

سردار حسینی گفت: از ابتدای شیوع کرونا، سپاه در کنار مردم بود و به آن‌ها قول داد که تا آخر در کنار آن‌ها بماند که به فضل الهی توانستیم با تدابیر شایسته فرمانده کل قوا (مدظله‌العالی) در این بحران با شایستگی در کنار مردم باشیم و به آن‌ها خدمت کنیم.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان خاطرنشان کرد: سپاه از همان‌روز اول در چند موضوع ضدعفونی کردن معابر، کمک‌های مومنانه، طرح شهید سلیمانی و واکسیناسیون وارد عمل شد و به مردم خدمت‌رسانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار