امام جمعه موقت تهران:

حاج قاسم در همه خطر‌ها در خط مقدم بود/ آن‌ها که همیشه از نظام و شهدا طلبکارند، قلبشان نور ندارد

حجت‌الاسلام صدیقی گفت: حاج قاسم همیشه خود را بدهکار می‌دانست. آن‌ها که همیشه از نظام و شهدا طلبکارند، قلبشان نور ندارد. عاشق همیشه بدهکار است. هیچ وقت طلبکار نیست.
کد خبر: ۴۹۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ - 03January 2022

حاج قاسم در همه خطر‌ها در خط مقدم بود / آن‌ها که همیشه از نظام و شهدا طلبکارند، قلبشان نور نداردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت الاسلام کاظم صدیقی مشاور عالی رئیس قوه قضائیه و امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: شهید سلیمانی دلسوز مظلومان و اهل قول و عمل خوب بود. او هم عاشق بود و هم معشوق. هم دلبر و دلداده، هم فرمانده و هم سرباز و در عین حال شجاع و عاطفی بود. او هم مردمی بود و هم الهی.

آیت الله بهجت یک عارف و واصلی بود که می‌فرمود سعی کنید حرمی زندگی کنید اگر حرمی زندگی نکنید، خدایی ناکرده حرامی می‌شوید. حاج قاسم عزیز همیشه حرمی بود و در حرم زندگی می‌کرد.

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه شهید سلیمانی در دل‌های ماست و دارد ما را اداره می‌کند، گفت: امیرالمؤمنین به مالک اشتر می‌گوید که تو مال یک گروه نیستی. خداوند، خدای همه است. همه را دوست بدارد. سراغ آدم‌هایی که گرفتاری اخلاقی دارند، بروید و آن‌ها را طرد نکنید. نسبت به همه خوشبین باشید و ظرفیتتان را بالا ببرید. برای همه برکت داشته باشید. این رمز موفقیت شهید حاج قاسم سلیمانی است.

صدیقی افزود: خون شهید نمی‌خشکد چرا که روح و حق است. همه کار‌ها را دل انجام می‌دهد. فکر و علم چراغ است. آنچه آدم را می‌برد، دل و ایمان است. اگر خداوند در دل قرار بگیرد، نور خداوند خارج و خاموش نمی‌شود. حاج قاسم در همه خطر‌ها در خط مقدم بود. او فرمانده ستادی نبود. زمانی که فردی به او نامه نوشت و گفت که نامزد رئیس جمهور شوید. در پاسخ به او با تشکر از او می‌گوید که از من بهتر‌ها زیاد هستند، اما من سرباز صفر هستم. اجازه دهید من پستم را ترک نکنم چرا که من سرباز ملتم. ملتی که امام خمینی می‌خواست جانش را فدای آن‌ها کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها