یادداشت/ سعید شهرابی فراهانی

قاتلان فرماندهان مقاومت در انتظار انتقام باشند

ما داغدار کسی هستیم که مرام و مسلکش حق و سهم ما بود و آنان که در دل شب و از روی کینه او را از ما گرفتند بدانند که ما روزی و شبی نیست که در فکر انتقام از دشمن و قتله‌ی او نبوده باشیم.
کد خبر: ۴۹۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ - 04January 2022

قاتلان فرماندهان مقاومت در انتظار انتقام باشندگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس ـ سعید شهرابی فراهانی؛ حاج قاسم سال‌های سال بود که خودش را ساخته بود برای آن بامداد خونین در فرودگاه بغداد. حاج قاسم بریده بود، نه از شدت فشار ماموریت‌ها و مصیبت‌ها و داغ‌ها و ناملایماتی که در حوزه کاری‌اش می‌دید بلکه از غیر بریده بود تا وعده وصل در حقش محقق شود. حاج قاسم هر چه غیر از رضایت خدا را کنار گذاشت و در آخرین منزل هم از خود گذشت. حاج قاسم به مقتل نرفت، حاج قاسم خودش را به مقتل رساند!

یک بار مردن برای قاتلان حاج قاسم و ابومهدی و پورجعفری و سایر همراهان ایشان؛ کم است. حاج قاسم و مرام و مسلکش؛ حق ما و سهم ما بود که در دل شب به کینه فرعونیان، غارت شد. ما داغ دیده‌ایم و داغداریم. بقول خودش: روزی و شبی نیست که ما در فکر انتقام از دشمن و قتله‌ی او نبوده باشیم. ولی می‌ترسیم...!

ما می‌ترسیم تمامی صاحبان اسامی موجود در "فهرست آلفا" را از روی زمین برداریم و با تمام شدن آنها؛ خشم ما هم فرو بنشیند. ما می‌ترسیم انتقام حاج قاسم و همرزمانش در حذف تعدادی موجود پست و فرومایه خلاصه شود. ما می‌ترسیم که آرمان حاج‌قاسم در زیر غبار مرحله‌ای کوچک از انتقام محتوم، پنهان شود. ما می‌ترسیم دشمن گمان کند که بعد از مرگ قاتلان قاسم، بی خیال او شده‌ایم و چشم آسوده بر هم و سر راحت بر بالین بگذارد.

اما فهرست دیگری نیز هست که با عنوان "لیست سیاه دلتا" از آن یاد می‌شود که اسامی خائنین و نفوذی‌هایی که در شهادت مظلومانه شهدای فرودگاه بغداد - به هر نحو از انحاء- نقشی داشته‌اند، در آن سیاهه شده است.

به فرض محال اگر هم تیک‌های "فهرست آلفا" تکمیل نشود؛ تا زمانی "نفرات لیست دلتا" به دست مالک دوزخ سپرده نشوند؛ سربازان گمنام حضرت بقیه الله الاعظم - ارواحنا فداه - در تمامی اجزای جامعه اطلاعاتی و ضداطلاعاتی کشور و همچنین در سرتاسر پیکربندی امنیتی جبهه مقاومت؛ دست از مجاهدت‌های خاموش و تاریخ‌ساز خود برنخواهند داشت. مجازات طراحان، آمران، معاونان، مباشران و عاملان شهادت سرداران شهید جبهه مقاومت؛ فصلی مستوفی و درسی عبرت‌آموز در کتاب قطور جهاد حق علیه باطل خواهد بود !

انتهای پیام / 351

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار