فرمانده نیروی قدس سپاه:

ترامپ، پامپئو و تمام عاملان شهادت سردار سلیمانی زیر ذره‌بین آزادگان عالم هستند

سردار قاآنی با بیان اینکه ترامپ، پامپئو و دیگرانی که همراه او در جنایت به شهادت رساندن سردار سلیمانی نقش داشتند، پیدا و پنهانشان برای ما روشن است، گفت: شخص رئیس جمهور جنایتکار آمریکا گرفته تا همه کسانی که پیدا و پنهان در این جنایت، فرمانده شهدا را ترور کردند، همه‌شان زیر ذره بین تمام آزادمردان عالم اند.
کد خبر: ۴۹۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸ - 04January 2022

ترامپ، پامپئو و تمام عاملان شهادت سردار سلیمانی زیر ذره‌بین آزادگان عالم هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم تهران، اظهار داشت: راهی که شهدای عالی مقام ما می‌رفتند و اکنون هم استمرار دارد، راه عزت و سربلندی و افتخار است و راهی است که وجود مبارک سالار شهیدان، پرچمش را بسیار بلند کرد و ما بعنوان یک شیعه مفتخریم به اینکه همه رهبران ما بلااستثناء شهید شدند و ما اگر آرزو می‌کنیم که ادامه‌دهنده راه شهدا، یعنی ادامه‌دهنده راه ائمه شهیدمان باشیم.

وی افزود: اگر آرزوی تداوم راه شهدا را داریم، باید ببینیم چگونه عمل کردند و چه چیز‌هایی در زندگی برایشان ارزش بود که از تعلقات دنیوی و مادی گذشتند. باید این الگو‌ها را پیش روی خود قرار دهیم و با همین سبک و روش زندگی و عمل کنیم.

سردار قاآنی ادامه داد: اگر روزی شعار برادرانمان در دفاع مقدس رسیدن به کربلا بود، کربلا هدف نهایی نبود، بلکه هدف واسط بود. امروز اگر شعار رسیدن به قدس شریف است، که به حول قوه الهی می‌رسیم، باز این هم هدف مقطعی است و هدف نهایی ما در این مرحله رسیدن به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) و رسیدن به محضر مبارک امام زمان (عج) است و این راه تا آنجا بلاشک ادامه دارد.

فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به دشمنان گفت: شما‌ها خیلی کوچک‌تر از آن هستید که بدانید درون فرهنگ غنی اسلام و شیعه چه چیز‌هایی نهفته است. شما معنی شهادت را نمی‌فهمید. شما فکر می‌کنید با شهید کردن شهدای ما این راه متوقف می‌شود؟ شما شهید سلیمانی را شهید کردید، اما فهمیدید که چه غلطی کردید؟ شما فکر کردید شهید سلیمانی را می‌زنید و مسیر متوقف می‌شود؟ اگر اندکی فهم داشتید، می‌فهمیدید که «شهید سلیمانی» چطور پرشتاب‌تر و با صلابت‌تر از «سردار سلیمانی» مسیر حق را در ایران اسلامی و امت اسلامی در تمام جهان دارد طی می‌کند.

وی با بیان اینکه پیش از این جلسه در محضر برادران فلسطینی بودیم، عنوان کرد: این برادران چندبار به من گفتند که اگر رسیدید به محضر خانواده معظم شهدا، از طرف همه ما فلسطینی به خانواده شهدای مقاومت سلام برسانید. دشمن فکر کرد که با جنایتی که آفرید و پست‌ترین اقدام را توسط در دنیای امروز انجام داد.

سردار قاآنی با بیان اینکه ترامپ، پامپئو و دیگرانی که همراه او در جنایت به شهادت رساندن سردار سلیمانی نقش داشتند، پیدا و پنهانشان برای ما روشن است، اظهار داشت: شهید سلیمانی پامپئو جنایتکار را چنان تحقیر کرد که هیچکس در آمریکا این چنین تحقیر نشد و فکر کرد با به شهادت رساندن شهید سلیمانی این تحقیر پاک خواهد شد. تمام جنایتکارانی که در صحنه بودند، از شخص رئیس جمهور جنایتکار آمریکا گرفته تا همه کسانی که پیدا و پنهان در این جنایت، فرمانده شهدا را ترور کردند، همه‌شان زیر ذره‌بین تمام آزادمردان عالم قرار دارند.

فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: ما مسلمان و شیعه هستیم؛ جامعه اسلامی و آزادگان دنیا به اشکال مختلف چنان از شما انتقام خواهد گرفت که تا عمر دارید فراموش نکنید.

وی با بیان اینکه خروج شما از منطقه یکی از هدف‌ها بوده، بخش قابل توجهی از آن محقق شد، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در مقاطعی تا بیش از ۱۵۰ هزار آدم در منطقه داشتند، امروز خودشان می‌گویند به ۲ هزار و ۵۰۰ رسیده، البته مجبورند که بگویند ما دیگر حضور نداریم، اما مردم شریف عراق و دوستان شهید سلیمانی همین اندازه هم آن‌ها را تحمل نخواهند کرد.

سردار قاآنی با بیان اینکه ما سبک مختص خودمان در انتقام گرفتن را داریم، عنوان کرد: ما سبک جنایتکاران را نداریم، به حول قوه الهی، انتقام اساسی گرفته خواهد شد، منتهی ما سبک خودمان را داریم.

فرمانده نیروی قدس سپاه در پایان تاکید کرد: مسیر پرافتخار مقاومت ادامه خواهد یافت و موانع را شمشیر مقاومت از سر راه برخواهد داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار