اخبار دفاعی امنیتی در هفته‌ای که گذشت

هلاکت عاملان شهادت دو تن از رزمندگان قرارگاه قدس، توزیع یک میلیون بسته معیشتی از سوی بسیج، آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن تولید سپاه، امدادرسانی ارتش و سپاه به سیل‌زدگان و کشف دپوی کالای قاچاق توسط وزارت اطلاعات از جمله اخبار مهم دفاعی امنیتی در هفته گذشته است.
کد خبر: ۴۹۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۷ - 07January 2022

اخبار دفاعی امنیتیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرفصل مهم‌ترین اخبار حوزه دفاعی و امنیتی در هفته‌ای که گذشت به شرح ذیل است. 

قرارگاه قدس خبر داد؛
هلاکت عاملان شهادت دو تن از رزمندگان قرارگاه قدس در جنوب شرق کشور
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از به هلاکت رسیدن شرور مسلح «مهراب شه‌بخش» و دو عامل دیگر شهادت رزمندگان این قرارگاه در اقدام عملیاتی موفق خبر داد.

سردار فدوی:
رزمایش سپاه پاسخ اراجیف صهیونیست‌ها را داد
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: بعد از برگزاری رزمایش پیامبر اعظم سپاه، نخست‌وزیر صهیونیست‌ها کتباً به آن‌ها اعلام کرد که کسی دیگر درباره اقدام نظام علیه ایران صحبت نکند.

در بیانیه سپاه به مناسبت ۹ دی مطرح شد؛
بصیرت و هوشمندی ملت ایران؛ خنثی‌کننده فتنه‌آفرینی‌ دشمنان و ضامن تداوم روند تمدن‌سازی انقلاب اسلامی
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای به‌مناسبت گرامیداشت ۹ دی‌ماه، دوازدهمین سالروز حماسه بزرگ و تاریخی حضور خودجوش و شکوهمند ملت عظیم الشان ایران در باطل ساختن فتنه ۸۸ را هوشمندی و بصیرت بی‌نظیر ایرانیان در مصاف با دشمنان اسلام و مهاجمان به آرمان‌های انقلاب اسلامی را ضامن تداوم روند تمدن‌سازی نوین اسلامی دانست.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:
سردار سلیمانی افتخار جهان اسلام است/ خدمات حاج قاسم فراموش‌شدنی نیست
امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه تاریخ، اقدامات شایان سردار سلیمانی را از یاد نخواهد برد، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار جهان اسلام است.

فرمانده نهاجا مطرح کرد؛
ضرورت مشارکت حداکثری در حوزه فرهنگ جهت مقابله با فعالیت‌های دشمن
امیر واحدی گفت: راز موفقیت در عرصه فرهنگی و ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی و سیاسی دشمن، عدم اکتفا به وضع مطلوب و حرکت در مسیر رشد و تقویت و بستر سازی برای مشارکت حداکثری در این عرصه است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مطرح کرد؛
ضرورت تبیین فرهنگ دفاعی دوران دفاع مقدس برای نسل جوان
حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به ضرورت تبیین فرهنگ دفاعی دوران دفاع مقدس برای نسل جوان، گفت: ملتی که در برابر متجاوز قهرمانانه جنگیده باشد، اما نتواند فرهنگ دفاع را به نسل‌های بعدی منتقل کند و گذشته افتخارآمیز خود را زنده نگهدارد، محکوم به مرگ فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است.

فرمانده نهاجا در جمع خبرنگاران:
افتخار می‌کنیم که سردار دل‌ها از نیروی هوایی به نیکی یاد کرد
امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه سردار سلیمانی جواهری برای کشور بود، گفت: افتخار می‌کنیم که سردار دل‌ها از خدمات نیروی هوایی در پشتیبانی از جبهه مقاومت به نیکی یاد کرد.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛
توزیع یک میلیون بسته معیشتی بسیج همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
سرهنگ پاسدار یوسفیان از برگزاری مرحله دیگری از نهضت خدمت مومنانه با توزیع یک میلیون بسته معیشتی بسیج همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد؛
تصمیم آمریکا برای زدن ۱۹ نقطه ایران در سال ۱۳۷۶
سردار فدوی در مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی که در وزارت امورخارجه برگزار شد از تصمیم آمریکا برای زدن ۱۹ نقطه ایران در سال ۱۳۷۶ و منصرف شدن آن‌ها از انجام آن سخن گفت.

معاون روابط عمومی کل سپاه:
ایران آماده پاسخگویی به خطای راهبردی دشمنان است
سردار شریف گفت: پیام رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ را دشمنان به‌ویژه صهیونیست‌ها دریافت کردند و دوستداران نظام مطمئن شدند چنانچه دشمنان خطای راهبردی را انجام دهد ایران آماده پاسخگویی است.

سرلشکر صفوی:
تحرک نابجایی از دشمن سر بزند تمام منافعش را با خاک یکسان می‌کنیم
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: اگر غلطی از دشمنان کشورمان ایران سر بزند، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ظرف ۴۸ساعت تمام منابع دشمنان در منطقه را با خاک یکسان خواهند کرد.

هلاکت تعدادی از اشرار مسلح در درگیری با رزمندگان اسلام
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از هلاکت غلام شه‌بخش و ۵ شرور مسلح دیگر در درگیری با رزمندگان این قرارگاه در منطقه جنوب شرق کشور خبر داد.

پیام تبریک وزیر دفاع به مناسبت سال جدید میلادی
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیام جداگانه‌ای به همتایان خود در کشورهای مسیحی جهان، فرارسیدن میلادحضرت عیسی مسیح (ع) را تبریک گفت.

یادداشت/ سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
سردار سلیمانی منادی وحدت ارتش و سپاه بود
شهید سلیمانی با حضور در جمع رزمندگان و خانواده شهیدانی از ارتش و سپاه، منادی وحدت این دو بازوی انقلاب و امام (ره) بود.

سرلشکر سلامی‌:
جنگِ امروز برای از بین بردن اعتماد به نفس ملی است/ باید با بهره‌گیری از علم در آسمان و زمین نفوذ کنیم
فرمانده کل سپاه گفت: جنگ امروز برای از بین بردن اعتماد به نفس ملی و القای خودباختگی است تا به ظرفیت‌های درونی خود کم‌اعتنا شویم و جهان غرب را صاحب برتری بدانیم.

با تزریق واکسن به سرلشکر سلامی صورت گرفت؛
آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن «نورا»
فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن نورا صبح امروز با تزریق این واکسن به فرمانده کل سپاه آغاز شد.

فرمانده کل سپاه در جمع خبرنگاران:
کشور در همه عرصه‌ها در حال پیشرفت است
سرلشکر سلامی گفت: کشور در همه زمینه‌ها اعم از حوزه‌ دفاعی و سایر حوزه‌ها مانند پزشکی، صنعتی، اقتصادی، فرهنگی و علمی در حال پیشرفت است و افق‌های بلندی پیش‌ روی ملت ایران قرار دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:
فرماندهان ارتش خدمتگزار قرآن هستند
حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: فرماندهان ارتش تاکنون از تمام توان خود برای فعالیت‌های قرآنی استفاده کرده‌اند و این وصف صحیحی از فرماندهان ارتش است که بگوییم خود را خدمتگزار قرآن قرار داده‌اند.

سردار قاآنی در گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم:
شهید سلیمانی دفاع‌کننده منطق میدان و دیپلماسی بود
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه شهید سلیمانی دفاع‌کننده منطق میدان و دیپلماسی و پیرو ولایت بود، گفت: برجسته‌ترین ویژگی شهید سلیمانی فهیم و صاحب‌نظر بودن او بود و بزرگان کشور و جهان اسلام وقتی منطق شهید سلیمانی را گوش می‌کردند، آفرین می‌گفتند.

سردار فضلی:
شهید سلیمانی الگوی دفاع مقدس را در جبهه مقاومت پیاده کرد
جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: شهید سلیمانی جبهه مقاومت از کشور‌های مختلف را سامان داد و الگوی دفاع مقدس را در جبهه مقاومت پیاده کرد.

معاون حقوقی سپاه: در پیگیری بین‌المللی پرونده ترور شهید سلیمانی کوتاهی کرده‌ایم
سردار شمخانی گفت: در ارتباط با حوزه بین‌الملل پرونده ترور شهید سلیمانی متأسفانه کوتاهی کرده‌ایم؛ می‌توانستیم در محاکم بسیاری طرح دعوا کنیم؛ اما نکردیم.

جانشین قرارگاه ثارالله مطرح کرد؛
نمایش چهره واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط شهید «سلیمانی»
سردار نجات با اشاره به وحدت ایجاد شده بین آحاد مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی، گفت: چهره واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط «سردار سلیمانی» به جهانیان نشان داده شد.

یادداشت/
تداوم پروژه «انتقام سخت»
فرار نظامیان آمریکایی از افغانستان و تظاهر آمریکایی‌ها به خروج از عراق نشانگر فشار فزاینده نیرو‌های مقاومت بر آمریکاست؛ پروژه‌ای که در قالب انتقام سخت در حال اجراست تا به اخراج کامل آمریکا از منطقه بیانجامد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش:
حل مشکلات با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی/ نخبگان تکیه‌گاه کشور هستند
دریادار «سیاری» جوانان نخبه را تکیه‌گاه و آینده‌سازان کشور دانست و گفت: نخبگان می‌توانند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی، مشکلات را مرتفع کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:
ماهیت نظام جمهوری اسلامی برگرفته از نهضت حسینی است
حجت‌الاسلام آقاجانپور با بیان اینکه نظام سلطه در صدد تحمیل خواسته‌های ناحق خود بر ملت ایران است، گفت: ماهیت نظام جمهوری اسلامی، برگرفته از نهضت حسینی در تقابل با نظام یزیدی سلطه است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد؛
ضرورت تأسی نظامیان از شهیدان سلیمانی و صیاد شیرازی
حجت‌الاسلام محمدحسنی با تجلیل از شهیدان سلیمانی و صیاد شیرازی، بر لزوم الگو گرفتن نظامیان از این شهدا که همانند ستاره‌ای در آسمان نظامی‌گری می‌درخشند، تأکید کرد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور مطرح کرد؛
ولایت‌پذیری، عقلانیت دینی و مقاومت؛ عناصر بنیادین «مکتب سلیمانی»
سردار جلالی گفت: اعتقاد عملی به ولایت فقیه، خدمت به مردم، مردم‌داری و مردم‌دوستی، اعتقاد راسخ به عدم جدایی دین از سیاست، فراجناحی بودن تنها بخشی از اصول عملی حاج قاسم است که به حق وی را شایسته عنوان «مالک اشتر انقلاب» کرده است.

بیانیه ارتش به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی؛
نام شهید سلیمانی فراتر از حضور مقتدرانه او موجب تقویت جبهه مقاومت شد
ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی تأکید کرد: نام شهید سلیمانی فراتر از حضور مقتدرانه او موجب تقویت جبهه مقاومت و نشر فرهنگ ایثار، شهادت و ولایتمداری در بین جوامع آزادی‌خواه به‌ویژه جوانان شد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله مطرح کرد؛
جمله تأمل‌برانگیز ژنرال سوری درباره حاج قاسم
سردار حسن‌زاده با اشاره به دوران پیشروی تروریست‌ها در سوریه، خاطره‌ای از اشراف اطلاعاتی شهید سلیمانی نسبت به این کشور و برخورد جالب توجه یک ژنرال سوری با سیدالشهدای مقاومت را بیان کرد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش مطرح کرد؛
استراتژی ویژه شهید سلیمانی برای مقابله با دشمنان
امیر دریادار سیاری با اشاره به استراتژی ویژه شهید سلیمانی برای مقابله با دشمنان گفت: همه ویژگی‌های یک فرمانده برای بهره بردن از تمام ظرفیت‌ها را می‌توان در شخصیتی مانند شهید قاسم سلیمانی مشاهده کرد.

سرلشکر صفوی:
عملکرد حاج قاسم باعث تحقیر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در جهان شد
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: مکتب و عملکرد حاج قاسم و جبهه مقاومت باعث تحقیر و نمایش دروغ شکست‌ناپذیری آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در جهان شد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش:
حاج قاسم نماد عزت، غیرت و استکبارستیزی است
حجت‌الاسلام دهدار گفت: حاج قاسم نماد کاملی از عزت، غیرت، اخلاص، استکبارستیزی و دفاع از میهن اسلامی و مردم مظلوم منطقه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش:
مکتب شهید سلیمانی در میان تمام آزادگان جهان نهادینه شده است
امیر سرتیپ واحدی گفت: مکتب و منش شهید سلیمانی برای همیشه در کشور عزیزمان و کشور‌های مسلمان و در میان تمام آزادگان جهان نهادینه شده است.

همرزم شهید سلیمانی:
شهید سلیمانی مدیری بسیار کم‌هزینه برای نظام بود/ حاج قاسم ۱۵ روز در محاصره مسلحین قرار داشت
سردار چهارباغی با اشاره به نقش مؤثر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت گفت: سردار سلیمانی مدیری بسیار کم‌هزینه با عملکردی بسیار مثبت برای نظام بود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:
شهید سلیمانی شخصیت عزتمند در پیشگاه خداوند و مردم است
امیر صباحی‌فرد گفت: شهید سلیمانی شخصیّت عزتمند در پیشگاه خداوند و مردم است و سیره و اخلاق این شهید بزرگوار باید الگوی نسل جوان این مملکت باشد.

یادداشت/ امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد
سقوط جبهه طاغوت با شهادت سردار سلیمانی نزدیک‌تر شد
خون پاک شهید سلیمانی موجب تقویت و بالندگی بیشتر جبهه مقاومت شده است و دشمنان با این حرکت قبیح و تروریستی، هرچه بیشتر حقانیت جبهه مقاومت را ثابت کردند و چهره خبیث خود را به همه جهانیان نشان دادند و قطعاً سقوط جبهه طاغوت با شهادت حاج قاسم نزدیک‌تر می‌شود.

سرلشکر باقری در گلزار شهدای کرمان:
شهید سلیمانی اسطوره‌ای بی‌نظیر در کشور، منطقه و جهان است + تصاویر
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور بر مزار شهید سلیمانی گفت: هر کدام از روحیات، حالات و خاطرات شهید حاج قاسم سلیمانی درس بزرگی برای همه مردم ایران، منطقه، جوانان و نسل‌های آینده خواهد بود.

سرلشکر باقری در کرمان:
با خدا عهد می‌بندیم تا پای جان راه شهید سلیمانی‌ را ادامه دهیم/ اهمیت مکتب سلیمانی به مرور زمان بیشتر جلوه می‌کند
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گردهمایی یاران حاج قاسم در کرمان گفت: با خدا عهد می‌بندیم تا جان در بدن داریم راه شهید سلیمانی‌ را ادامه دهیم.

ادای احترام فرمانده نیروی دریایی ارتش به مقام شامخ شهید سلیمانی
امیر دریادار ایرانی با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ:
سردار سلیمانی آرزومند نجات بشریت از ظلم و ستم بود
سردار حسن‌زاده گفت: سردار سلیمانی همه مظلومان جامعه را خانواده خود می‌دانست و آرزوی او نجات همه بشریت از ظلم و ستم بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران:
اقتدار جبهه مقاومت مرهون مجاهدت مخلصانه شهید سلیمانی است
سردار نقدی گفت: تروریست‌ها که از حمایت آمریکا، اروپا و آل سعود برخوردار بودند به واسطه جهاد مخلصانه سردار سلیمانی و سربازانش با شکست‌های مهلک و پی در پی مواجه شدند و امروز جبهه مقاومت است که در این عرصه ماندگار و مقتدر‌تر از گذشته حضور دارد.

سرلشکر صفوی:
«نیروی قدس» الگوی نوینی از ابتکار نظامی را به منصه ظهور رساند/ مکتب سلیمانی به‌صورت ۲ واحد اختیاری در دانشگاه‌ها تدریس شود
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: نیروی قدس سپاه با مدیریت میدانی در جنگ علیه ائتلاف تروریستی داعش در سوریه و عراق الگوی نوینی از ابتکار نظامی را به منصه ظهور رساند.

امضای تفاهم‌نامه جامع فعالیت‌های آموزشی ارتش و فرماندهی کل انتظامی کشور
طی مراسمی با حضور امیر دریادار سیاری و سردار نوری‌نژاد، تفاهم‌نامه جامع فعالیت‌های آموزشی ارتش و فرماندهی کل انتظامی کشور امضاء شد.

کشف دپوی کالای قاچاق توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)
با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، محل دپوی قاچاق کولر گازی در کردستان شناسایی و کالا‌های قاچاق توقیف شدند.

امدادرسانی ارتش به سیل‌زدگان کنارک و چابهار
در پی بارش شدید باران و وقوع سیل در شهرستان‌های چابهار و کنارک، یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان سیستان و بلوچستان، اقدام به امدادرسانی به مردم این مناطق کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه:
شهید سلیمانی رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به زانو درآورد
سردار تنگسیری گفت: شهید سلیمانی به محور مقاومت جان داد، ملت‌های آزاده را دور این خیمه جمع کرد و رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به زانو درآورد.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح:
شهید سلیمانی ۴۰ سال مخلصانه در راه خدا تلاش کرد
حجت‌الاسلام «گواهی» گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی ۴۰ سال اخلاص داشت و برای خدا کار کرد و خدا هم به او عزت داد.

سخنگوی سپاه خبر داد؛
دستور فرمانده کل سپاه برای امدادرسانی به سیل‌زدگان
سخنگوی سپاه از دستور سرلشکر سلامی مبنی بر بسیج نیرو‌ها، امکانات و تجهیزات سپاه و بسیج برای امدادرسانی و رفع مشکلات و تأمین نیاز‌های مردم شهر‌ها و روستا‌های سیل‌زده استان‌های فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان خبر داد.

با هدف توسعه دانش بومی پدافند غیرعامل صورت می‌گیرد؛
برگزاری پنجمین جشنواره علمی سلمان فارسی
پنجمین جشنواره علمی سلمان فارسی با موضوع ویژه «رصد و پایش تهدیدات فناوری پایه» از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور و با همکاری دانشگاه جامع امام حسین (ع) ۱۵ اسفند ماه سال جاری در سازمان پدافند غیر عامل کشور برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
هنرمندان فداکاری‌های سردار سلیمانی را روایت کنند
سردار سلیمانی با بیان اینکه هرکس به ایران علاقه دارد باید فداکاری‌های جهادگران عرصه سلامت را روایت کند، گفت: هنرمندان باید فداکاری‌های سردار سلیمانی را روایت کنند.

فرمانده نیروی قدس سپاه:
ترامپ، پامپئو و تمام عاملان شهادت سردار سلیمانی زیر ذره‌بین آزادگان عالم هستند
سردار قاآنی با بیان اینکه ترامپ، پامپئو و دیگرانی که همراه او در جنایت به شهادت رساندن سردار سلیمانی نقش داشتند، پیدا و پنهانشان برای ما روشن است، گفت: از شخص رئیس جمهور جنایتکار آمریکا گرفته تا همه کسانی که پیدا و پنهان در این جنایت، فرمانده شهدا را ترور کردند، همه‌شان زیر ذره‌بین تمام آزادمردان عالم هستند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور:
راه و هدف حاج قاسم امروز برای ملت ایران و جبهه مقاومت یک الگو است
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: خط فکری و مسیر حاج قاسم برای ما، مردم ایران، مردم منطقه، جبهه مقاومت و تمام کسانی که در حال مبارزه با استکبار هستند به عنوان یک الگو همچنان پابرجاست.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:
تولید قدرت سیاسی و دفاعی از ویژگی‌های مکتب سلیمانی است
سردار جلالی گفت: دیپلماسی دفاعی و تولید قدرت سیاسی، دفاعی و قدرت نرم در محور مقاومت را می‌توان از ویژگی‌های برتر مکتب شهید سلیمانی دانست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه:
سردار سلیمانی الگوی تراز انقلاب اسلامی است
سردار «تنگسیری» با اشاره به تأسی شهید سلیمانی به مکتب اهل بیت (ع) گفت: حاج قاسم به مردم عشق می‌ورزید و شهادتش به‌عنوان الگوی تراز انقلاب و تمدن نوین اسلامی در جهان مشهود است.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد؛
نقش مؤثر بسیج در کاهش آسیب‌های اجتماعی
سردار پازدار با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج در کمک به اصلاح امور جامعه گفت: بسیج با همراهی دستگاه‌های مختلف و مردم می‌تواند با ترویج معروفات در جامعه، زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور:
شهید سلیمانی خطر یک جنگ ۱۰ ساله را از سر ایران دفع کرد
سردار جلالی با بیان اینکه شهید سلیمانی خطر یک جنگ ۱۰ ساله را از سر ایران دفع کرد، گفت: عظمت کار حاج قاسم زمانی درک می‌شود که بر شکست بزرگ آمریکایی‌ها چه در صحنه راهبردی و سیاسی و چه در صحنه تاکتیکی واقف شویم.

در سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح؛
«اطلس مقاومت و مکتب حاج قاسم» رونمایی شد
آیین رونمایی از اطلس مقاومت و مکتب حاج قاسم در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح برگزار شد.

حجت‌الاسلام آقاجانپور در آیین رونمایی از «اطلس مقاومت»:
جمهوری اسلامی ایران اسلامی تکیه‌گاه مظلومان جهان است
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: چشم مردم منطقه و مظلومان عالم به ایران اسلامی است و همین نظام است که با حمایت از آنها، امید را به این ملت‌ها بازگردانده است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا:
ترویج «گفتمان مقاومت» مرهون خون شهید سلیمانی است
حجت‌الاسلام صالحی‌نسب گفت: رشد گفتمان مقاومت و برقراری جبهه متحد، منسجم و محکم علیه آمریکا، مرهون خون مطهر و پاک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه:
حمله به عین‌الاسد یک سیلی بود/ انتقام همچنان ادامه دارد
سردار حاجی‌زاده گفت: حمله موشکی به عین‌الاسد یک شروع و یک سیلی بود؛ اما انتقام همچنان باقی است و باید این مسیر ادامه پیدا کند.

جلسه هم‌اندیشی وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه برگزار شد
دومین جلسه هم‌اندیشی مشترک بین وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه با حضور وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه برگزار شد.

روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی استان البرز؛
صدای شنیده شده در حومه کرج ناشی از شلیک یک راکت در تمرین آموزشی بوده است
روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صدای شدید شنیده شده در حومه کرج ناشی از شلیک یک راکت در تمرین آموزشی بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:
خطرپذیری و ساختارشکنی مثبت، شهید ستاری را به یک اَبَرفرمانده تبدیل کرد
حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: خطرپذیری و ساختارشکنی مثبت شهید ستاری را به یک ابرفرمانده تبدیل کرد به طوری که هیچ ترس و واهمه‌ای از هیچ چیز و هیچ‌کسی نداشت و مرد میدان‌های پرخطر بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:
جهان باید رهایی خود از تهدیدات داعش را مدیون سردار سلیمانی بداند/ پاسخ‌های بعدی ایران به ترور حاج قاسم در راه است
سردار نقدی گفت: جهان، آزادی امروز خود از تهدیدات داعش و مصون ماندن از جنایت‌ها، انفجار‌ها و کشتار‌هایی که این گروه تروریستی تکفیری انجام می‌دادند را باید مدیون ایثار مدافعان حرم به پرچم‌داری سردار سلیمانی بداند.

فرمانده کل ارتش:
افتخار سربازی ارتش اسلام بزرگ‌ترین نعمت است
سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه پذیرفته شدن به جمع سربازان ارتش اسلام، بزرگترین نعمتی است که نصیب ما شده است، گفت: ما باید خودمان را به جایی برسانیم که همواره شایستگی و افتخار منصوب بودن به مقام معظم رهبری را حفظ کرده و ارتقاء بدهیم.

سرلشکر سلامی در جمع خبرنگاران:
ارمغان شهید سلیمانی عزت‌بخشی به امت اسلام بود
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ارمغان شهید سلیمانی عزت‌بخشی به امت اسلام بود، گفت: جمهوری اسلامی ایران اجازه نفوذ دشمن به سرزمین‌های اسلامی را نخواهد داد.

سرلشکر سلامی:
حاج قاسم فرمانده یک نبرد جهانی علیه شیاطین عالم بود/ پیروزی قریب‌الوقوع یمن محصول تفکر شهید سلیمانی است
فرمانده کل سپاه گفت: شهید سلیمانی فرمانده یک نبرد جهانی علیه تمام شیاطین عالم بود که جبهه اسلام را به یکدیگر پیوند داد و موجب فرار دشمنان از بلاد اسلامی شد.

جانشین فرمانده کل سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:
آمران ترور حاج قاسم آرامش ندارند/ انتقام حتمی است
سردار فدوی گفت: کسانی که دستور ترور حاج قاسم را دادند، قطعاً آرامش ندارند و انتقام از آن‌ها حتمی خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
مسیر جهادی شهید سلیمانی و پیامد‌های تاریخی آن به تصویر کشیده شود
سرلشکر «سلامی» گفت: در تالار شهید سلیمانی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کرمان باید مسیر جهادی که حاج قاسم پیموده و خط اثری که از خود به جای گذاشته و همچنین تاثیرات و پیامد‌های ارزشمندی که در تاریخ ایران، منطقه و جهان اسلام داشته است، به تصویر کشیده شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
شهدا الگو‌های کاملی برای جوانان هستند
سردار سلیمانی با بیان اینکه شهدای گمنام الگو‌های کاملی برای جوانان هستند، گفت: این شهیدان گنجینه‌ای تمام‌نشدنی از گنجینه‌های دوران دفاع مقدس و تربیت‌یافتگان مکتب عاشورا هستند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها