یادداشت/ حامد افروغ

تشییع شهدا؛ رزمایش اقتدار و وحدت ملی ایرانیان

تشییع شهدا برای ملت ایران یک رزمایش اقتدار ملی جهت تقویت وحدت ملت است که باید از سوی مسئولان با خدمت صادقانه و دلسوزانه ارج نهاده شود.
کد خبر: ۴۹۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۰ - 08January 2022

تشییع شهدا؛ رزمایش اقتدار و وحدت ملی ایرانیانگروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس ـ حامد افروغ؛ دفاع مقدس اگر چه یکی از سخت‌ترین آزمون‌های تاریخی ملت ایران بود و حتی می‌توان گفت به سختی از پس آن برآمد، اما خیرات و برکات آن برای تضمین آینده کشور به قدری زیاد است که می‌توان به راحتی قضاوت کرد که آن همه سختی دیدن ارزشش را داشت.

اساسا هر آنچه که به سختی به دست آید، با همت بیشتری نگهداری می‌شود و وحدت و همدلی و انسجام ملی برآمده از دفاع مقدس از جمله خیرات و بیرکاتی است که رهین دفاع مقدس است و از همین رو شهدا و ایثارگری آنها یکی از مولفه‌های قدرت ملی ایرانیان شده تا در کنار آنها، سلایق و علایق خود را کنار گذاشته و همه زیر بیرق ایثار شهدا گرد آیند.

دشمن اگر چه با حمله به ایران قصد تجزیه و جداسازی مناطق و قومیت‌های ایران را داشت اما از قضای روزگار سرکه‌انگبین جنگ برای دشمن صفرا فزود و باعث شد قومیت‌های مختلف با امتزاج خون جوانانشانم در دفاع از کشور به یک وحدت ملی ویژه دست یابند که به عاملی برای ثبات انقلاب اسلامی و اقتدار ملی تبدیل شود.

تشییع شهدای گمنام که ان‌شاءلله با آزمایش دی‌ان‌ای به زودی تکلیف هویتشان معلوم خواهد شد، یک رزمایش ملی برای نمایش اقتدار وحدت ملت ایران بود که در نوع خود بی‌نظیر است. از این‌رو باید از ظرفیت این حرکت عظیم از سوی مسئولین استفاده شده و کمر همت برای خدمت صادقانه و دلسوزانه ببندند و ایران را نه با مدل‌های غربی که با مدل خود ملت ایران که در نوع خود بدیع می‌نماید، ببندند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها