یادداشت/ سرلشکر سیدیحیی صفوی

مکتب سلیمانی الگوی جبهه مقاومت برای شکست آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل

مکتب سلیمانی برای نسل‌های امروز و فردای ایران و جبهه مقاومت در جهت شکست راهبردی رژیم تروریستی آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل، الگو و چراغ راهنماست.
کد خبر: ۴۹۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۹ - 09January 2022

مکتب سلیمانی الگویی برای آمریکا و صهیونیسم بین المللگروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌ـ سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یادداشتی اختصاصی را در اختیار خبرگزاری دفاع مقدس قرار داد که آن را در ادامه می‌خوانید:

مکتب سلیمانی برای نسل‌های امروز و فردای ایران و جبهه مقاومت از شمال آفریقا تا غرب آسیا و از کرانه‌های اقیانوس اطلس، اقیانوس هند و اقیانوس آرام، برای مجاهدان و جوانان مبارز حدود ٢ میلیارد مسلمان در جهت شکست راهبردی رژیم تروریستی آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل، الگو و چراغ راهنماست.

از دشت‌های تفتیده خوزستان عزیز تا کوه‌های سر به فلک کشیده غرب ایران و جغرافیای وسیعی در منطقه غرب آسیا، عرصه بیش از ۴۰ سال مجاهدت و رشادت این شهید گرانقدر است و پس از رشادت و فداکاری خالصانه حاج قاسم در دوران دفاع مقدس و در جبهه مقاومت بین‌الملل به‌عنوان فرمانده بین‌المللی مقاومت، جز شهادت پاداشی را نمی‌شد برای اخلاص و شجاعت این مجاهد و فرمانده خستگی‌ناپذیر تصور کرد؛ شهادت پاداش تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهدت‌های شجاعانه و مخلصانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان جهاد با دشمنان اسلام خصوصا استکبار جهانی به رهبری آمریکا بود.

یقیناً اقدام تروریستی جنایتکاران آمریکایی در ترور شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و یاران ایشان، نمی‌تواند خللی در راهبرد جهاد و مقاومت اسلامی ایجاد کند و این اقدام نشان از ضعف راهبردی و شکست‌های مکرر سیاست‌های آمریکا در منطقه، خصوصاً در جبهه مقاومت است که چهره تروریستی دولت و ارتش آمریکا و پنتاگون را برای همه ملت‌های جهان آشکارتر ساخت.

خون پاک این شهید طی دو سال گذشته تاکنون خواب راحت نیرو‌های آمریکا در منطقه را آشفته کرده است و ثمره خون و روح مطهر این شهید، شکست راهبردی آمریکا در غرب آسیا و خروج آمریکا از کشور‌های اسلامی منطقه و عراق و سوریه را تسریع خواهد کرد.

مظلومیت و مقبولیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بین آحاد مختلف و اقشار جامعه و ملت عزیز ایران و از سوی دیگر در بین جوانان کشور‌های اسلامی و آزادی‌خواه، نویدبخش پیروزی‌های بزرگ و قطعی جبهه مقاومت اسلامی خواهد بود و بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های اسلامی را در آینده محقق خواهد کرد؛ ان شاءالله... .

کَتَبَ اللَّهُ لَأَغلِبَنَّ أَنا وَرُسُلی

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی
هم‌رزم شهید

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها