فرمانده کل سپاه تأکید کرد؛

تلاش مستمر نیرو‌های سپاه برای رفع مشکلات سیل‌زدگان

سرلشکر سلامی با تأکید بر تداوم کمک‌رسانی سپاه به سیل‌زدگان تا عادی شدن کامل اوضاع، گفت: همه امکانات سپاه برای بازسازی، ترمیم، مرمت و تجهیز ضروریات خانه‌های سیل‌زدگان بسیج می‌شود.
کد خبر: ۴۹۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ - 09January 2022

تلاش مستمر نیرو‌های سپاه برای رفع مشکلات سیل‌زدگانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح امروز (یکشنبه) در بازدید سرزده از مناطق سیل‌زده میناب، چابهار و کنارک، از نزدیک در جریان روند اقدامات و فعالیت‌ها در امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده قرار گرفت.

سردار سلامی در جریان این بازدید با تقدیر از اقدامات نیروی دریایی سپاه، سپاه‌های استانی، بسیج و گروه‌های جهادی در یاری رساندن به هموطنان، بر تداوم کمک‌رسانی تا عادی شدن کامل اوضاع تاکید کرد.

وی با بیان اینکه همه امکانات سپاه برای بازسازی، ترمیم، مرمت و تجهیز ضروریات خانه‌های سیل‌زدگان بسیج می‌شود، گفت: سپاه همراه و همیار مردم است و تا رفع کامل خسارت‌های سیل در کنار مردم سیل‌زده خواهد ایستاد و تا بهبود شرایط و رفع مشکلات ناشی از سیل، این مناطق را ترک نخواهد کرد.

فرمانده کل سپاه افزود: با بارش‌های مجدد امکان دارد مردم دوباره دچار مشکلاتی بشوند؛ شب‌ها سرد است؛ لذا قرارگاه‌های تشکیل شده سپاه با فراهم کردن وسایل گرمایشی کمک کنند تا مردم اذیت نشوند و شرایط رو به بهبودی و آرامش برود.

سرلشکر سلامی در ادامه بیان کرد: در عین حال بایستی شرایط را برای یک زندگی دائمی خوب فراهم کنیم و فعلاً به فضل الهی، امدادرسانی جریان دارد و همه دستگاه‌ها بسیج شده‌اند و وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند.

این مقام عالی‌رتبه نظامی عنوان کرد: نیروی دریایی سپاه، سپاه امام سجاد (ع)، قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص)، گروه‌های جهادی، ارتش و سایر نهاد‌ها در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی گفت: ان‌شاءالله  دولت محترم به سرعت اعتباراتی را که باید، برای بازسازی، بهسازی و ساخت خانه‌های جدید تخصیص دهد و دستگاه‌های مختلف مشارکت کنند؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز همه امکانات خود را برای مشارکت در ساختن خانه‌های جدید یا ترمیم و مرمت خانه‌های آسیب‌دیده و تجهیز خانه‌هایی که اسباب و اثاثیه‌شان دچار آسیب شده، بسیج می‌کند.

فرمانده کل سپاه در پایان خاطرنشان کرد: مردم عزیز اصلاً نگران نباشند. ما تا آخر پای این مردم نجیب می‌ایستیم و اینجا را ترک نمی‌کنیم تا شرایط به ماقبل و بهتر از قبل برگردد و این مهم نیازمند عزم جدی همه دستگاه‌هاست.

در ادامه این بازدید، سردار تنگسیری گفت: به مهندسی نیروی دریایی سپاه ابلاغ شد که اقدامات لازم برای بهسازی و تعمیر برخی منازل که در سیل اخیر دچار آسیب‌دیدگی شدند را از همین امروز آغاز کنند؛ تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین مهندسی به منطقه می‌آیند و اقدامات لازم برای کمک‌رسانی به مردم تا رفع مشکلات تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها