جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اقتدار دفاعی کشور مرهون آموزه‌های قرآنی است

امیر سرتیپ الهامی بیان اینکه قدرت دفاعی ما به برکت تأسی از قرآن به وجود آمده است، گفت: آنچه که امروز کشور را به این سطح از اقتدار و توانمندی و اثرگذاری در منطقه رسانده است، تمسک به قرآن و آیات الهی است.
کد خبر: ۴۹۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۰ - 10January 2022

اقتدار دفاعی کشور مرهون قرآن است/ کارکنان نیروی پدافند هوایی پاسداران حریم قرآن هستندامیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اهمیت توجه به قرآن در نیرو‌های مسلح اظهار داشت: اگرچه کسب رتبه در عرصه‌های قرآنی ارزشمند است، اما تلاش ما بیشتر این است که پاسدار قرآن و خدمت‌کننده به این کتاب آسمانی که پایه و اساس شریعت است، باشیم.

وی با بیان اینکه قدرت دفاعی ما به برکت تأسی از قرآن به وجود آمده است، افزود: آنچه که امروز کشور را به این سطح از اقتدار و توانمندی و اثرگذاری در منطقه رسانده است، تمسک به قرآن و آیات الهی است.

امیر الهامی با اشاره به کسب رتبه نخست کارکنان وظیفه نیروی پدافند هوایی در مسابقات اخیر ارتش جمهوری اسلامی گفت: تعالیم و مفاهیم قرآنی امروز در نیروی پدافند هوایی به‌ویژه در مراکز آموزشی و دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) به‌عنوان یک اصل در نظر گرفته شده است و دانشجویان ما ضمن گذراندن دروس و مأموریت‌های تخصصی، گام به گام با تعالیم قرآنی همراه می‌شوند.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حوزه قرآن و عترت بر اساس منویات فرماندهی معظم کل قوا صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: نیروی پدافند هوایی در حوزه کارکنان پایور در سطح ارتش جمهوری اسلامی پنج رتبه برتر را کسب کرده است و این روند رو به تکامل ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار