فرمانده نیروی دریایی سپاه:

شهدا گشایش‌گر راه عزتمندی و افتخارآفرینی هستند

سردار «تنگسیری» شهدا را گشایش‌گر راه عزتمندی و افتخارآفرینی دانست و گفت: آن‌ها با ایثارگری خود مایه فخر، شکوه و آرامش جامعه شده‌اند و نعمت بزرگ امنیت در کشور، به برکت خون شهداست.
کد خبر: ۴۹۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹ - 07January 2022

سردار تنگسیری: تا زمانی که گوش به فرمان نائب امام زمان (عج) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) هستیم، پیروزیم و بر مشکلات فائق خواهیم شد.به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اولین یادواره ۵۲ شهید جاویدالاثر با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، حجت‌الاسلام رئیسی مسئول نمایندگی ولی فقیه، سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع)، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از مسئولین و فرماندهان نیروی دریایی سپاه در مشهد مقدس برگزار شد.

سردار تنگسیری در این مراسم با تقدیر از سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت صدور و تقدیم پیام ویژه به این یادواره ۵۲ شهید جاویدالاثر نیروی دریایی سپاه و ضمن عرض خیر مقدم ویژه حضور خانواده‌های معظم شهدای جاویدالاثر نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: هر ملتی دارای هویتی است و تصویری از هویت هر ملت در جهان معرف هر ملت است آنچه هویت هر ملت را معرفی می‌کند، رشادت، شجاعت، وفاداری، سلحشوری آن ملت است که شهدای والامقام ما ایران اسلامی را اینگونه عزتمندانه به دنیا معرفی کرده اند.

وی افزود: امروز دنیا ما را به مقاومت، ایستادگی در برابر استکبار، داشتن روحیه غیرت، مردانگی و تسلیم نشدن مقابل ظالمان می‌شناسند که این جایگاه افتخار آفرین مرهون رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدای والامقام ماست که باید همیشه قدردان شهدایمان باشیم.

دریادار تنگسیری با بیان اینکه والدین شهدا شایسته زیباترین و فاضل‌ترین واژه‌ها هستند، تصریح کرد: مردم ایران اکنون بر قله شرف، عزت و ایمان که شهدا رقم زده اند ایستاده‌اند و این مرهون تربیت اسلامی شما پدران و مادران گرانقدر شهدا می‌باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه با بیان اینکه شهدای ما تندیس‌های زنده وفاداری، صدق، عقیده و ایمان هستند، گفت: آن‌ها حجت‌های خداوند روی زمین هستند و ستارگانی هستند که به ما راه را نشان می‌دهند و هرچه امروز افتخار و فضیلت داریم از جانفشانی‌های آن‌ها است.

وی با بیان اینکه رهبر ما محکم در برابر صاحبان زر، زور و تزویر سخن می‌گویند، خاطرنشان کرد: اگر حرمت نوامیس‌مان حفظ شده و سرزمین‌مان تحت اشغال بیگانه نیست به واسطه روح بلند شهیدان است. ما قدردان شهدا و خانواده‌های معظم آنان هستیم و در مقابل تمام والدین شهدا سر تعظیم فرو می‌آوریم و به ایشان افتخار می‌کنیم.

دریادار تنگسیری شهدا را گشایش‌گر راه عزتمندی و افتخارآفرینی دانست و افزود: آن‌ها اجازه ندادند که صف طولانی سپاهیان دشمن بر کشور مسلط و ناامنی و بی هویتی در کشور حاکم شود، بلکه آن‌ها با ایثارگری خود مایه فخر، شکوه و آرامش جامعه شده‌اند و نعمت بزرگ امنیت در کشور، امروز به برکت خون شهداست.

فرمانده ندسا ادامه داد: امروز جبهه پوشالی و سست استکبار که جمع شدند تا از پیشرفت نظام اسلامی ما جلوگیری کنند، دستپاچه شده‌اند و دانشمندان انقلابی ما را می‌کُشند. آنها فرمانده رشید و غیور ما را با حجم وسیعی از تجهیزات نظامی که برای از بین بردن یک مقیاس وسیع جغرافیایی است به شهادت می‌رسانند تا شاید بتوانند جلوی رشد و تعالی حقانیت و حقیقت انقلاب اسلامی در عالم را بگیرند، ولی نخواهند توانست، چرا؟ چون ما بر حق هستیم، ما پیرو آموزه‌های اسلام ناب هستیم و تا زمانی که گوش به فرمان نائب امام زمان (عج) حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هستیم، پیروزیم و بر مشکلات فائق خواهیم شد.

وی با اعلام آمادگی کامل رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی به عنوان فرزندان غیور ملت عزیز ایران اسلامی گفت: همه ما در مسیر مکتب امام (ره) و شهدا برای دفاع از منابع و منافع جمهوری اسلامی ایران در عرصه خلیج نیلگون همیشه فارس، دریای عمان و دریای خزر با اقتدار، محکم و با صلابت ایستاده‌ایم.

دریادارتنگسیری ادامه داد: راه امام و شهیدان را با قدرت ادامه می‌دهیم و هر روز بر قدرت خود می‌افزاییم و با ابزار‌های پیشرفته‌ای که در دست داریم، به هیچ‌کس نیازمند نیستیم و همچنان با ایمان و توکل بر خدا در عرصه مبارزه با دشمن زبون خواهیم ماند و در هر جایی که تهدیدی علیه نظام وجود داشته باشد به شدت و قاطع پاسخ خواهیم داد.

حین برگزاری یادواره ۵۲ شهید جاویدالاثر نیروی دریایی سپاه، پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس برای تبرک و تیمن در این مراسم قرار داشت و فضای بسیار معنوی بر فضای جلسه حاکم بود.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای جاویدالاثر تکریم و تجلیل شد و پس از آن حجت‌الاسلام رئیسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با بیان سخنانی از طرف خانواده محترم شهدا از فرمانده نیروی دریایی سپاه بابت اهتمام ویژه وی نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی - معنوی به‌ویژه یادواره‌های شهدا تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار