دیدار رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با آزاده «فرمی باف»

«هاشمی» همراه با مسئولان بسیج اساتید دانشگاهی استان یزد از «سیدحسین فرمی باف» آزاده دفاع مقدس تجلیل و قدردانی بعمل آوردند.
کد خبر: ۵۰۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ - 12January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «سید محمود هاشمی» رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور همراه با مسئولان بسیج اساتید دانشگاهی استان از آزاده سرافراز «سیدحسین فرمی باف» تجلیل و قدردانی بعمل آوردند.

در این دیدار هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور ضمن تجلیل و قدردانی از ایثار و رشادت‌های این آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شما آزادگان سرمایه‌ها و سند زنده این رشادت‌ها وایثار‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس هستید و ان شالله در این راهی که انتخاب کردید مستدام باشید و تجربیات خودتان را برای این نسل کنونی که درزمان جنگ نبودند و این زحمات و ایثار‌های شما و همرزمان شما را ندیدند انتقال دهید و برای ان‌ها تبیین کنید.

در پایان این دیدار صمیمی آزاده سرافراز سید حسین فرمی باف ضمن تشکر از حضور سید محمود هاشمی و همراهان از کتاب خاطرات دو سال دفاع مقدس و زمان اسارت در زندان‌های عراق بنام کتاب «عشق و شباب ورندی» مجموعه خاطرات اسیر ۵۴۴۲ صحبت داشت و یک نسخه از آنرا به حاضرین اهداء کرد.

این کتاب خاطرات هشت سال عمر گرانبهای فرمی باف در دوران اسارت است که طی دو سال به رشته تحریر درآورده است و در حال حاضر استاد دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار