دیدار رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده شهید مدافع حرم در یزد

«سید محمود هاشمی»، با حضور در منزل شهید «روح‌الله مهرابی» با خانواده این شهید گرانقدر مدافع حرم دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۵۰۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ - 12January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «سید محمود هاشمی» رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور و سایر مسئولان دانشگاهی بسیج استان، با حضور در منزل شهید «روح‌الله مهرابی» با خانواده این شهید گرانقدر مدافع حرم دیدار و گفت‌وگو کردند.

از شهید مدافع حرم روح‌الله محرابی دو فرزند به نام‌های «زینب» ۱۲ ساله و «حسین» ۹ ساله به یادگار مانده است. «زهره شهری‌زاده» همسر شهید روح‌الله مهرابی، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته روانشناسی واحد یزد و راوی کتاب «قلبی برایت می‌تپد» نیز در این دیدار با تشکر ازحضور مسئولان کشوری و استانی بسیج دانشگاهی در منزل شهید، به بیان خاطرات و خصوصیات اخلاقی شهید مهرابی پرداخت.

وی بیان کرد: «شریف‌نسب» همراهی‌های خواهرانه و دلسوزانه نویسنده کتاب نیز حدود یک‌سال با من همراه بودند و با وجود همه سختی‌هایی که برای روایت خاطرات شهید وجود داشت، مجاهدت کرده و خسته نشدند و به بهترین شکل این رویداد‌ها و خاطرات را به رشته تحریر درآورند.

همسر شهید مدافع حرم، روح‌الله مهرابی با بیان اینکه شهدا مسیر خود را آگاهانه انتخاب کردند و پای در راه شهادت گذاشتند، تصریح کرد: به فرموده سیدالشهدای مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، آنچه که مدافعان حرم را جذب کرد و در مسیر سعادت قرار داد، جذبه شهادت بود که این جاذبه، در واقع جذبه حیات ابدی و جاودانگی است.

در ادامه به بررسی مشکلات و درخواست خانواده شهید پرداخته و در پایان توسط مسئولان بسیج اساتید کشور به رسم یادبود هدایایی به خانواده این شهید اهدا شد.

روح‌الله مهرابی شهید مدافع حرم، متولد ۱۱ اردیبهشت ۶۱ در استان اصفهان است. این شهید والامقام که به‌عنوان مستشار نظامی به عراق اعزام شده بود، هنگامی که همراه یکی از هم‌رزمانش برای تعمیر چند تانک رفته و در انتظار رسیدن خودرو برای بازگشت به پایگاه بود، در تله انفجاری گرفتار و به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها