جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

نمایش «خیرکثیر» با استقبال گسترده‌ای مواجه شد

«سردار طهماسبی» گفت: نمایش آیینی خیرکثیر با همکاری شورا و شهرداری زنجان با حضور ۲ هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در هر شب اجرا شد.
کد خبر: ۵۰۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ - 12January 2022
نمایش «خیرکثیر» با استقبال گسترده‌ای مواجه شدبه گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس در زنجان، «سردار ابوالفضل طهماسبی» امروز در جلسه ستاد بزرگداشت برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان، اظهارداشت: بیش از ۸۰۰ برنامه در ایام شهادت سردار سلیمانی و حضرت فاطمه زهرا (س) از سوی پایگاه‌های بسیج و مساجد در استان برگزار شد.
 
جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی کمیته فضای مجازی در زنجان، بیان کرد: محصولات و تولیدات مربوط به ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سردار سلیمانی در قالب کانال روشنا مدیریت و در اختیار گروه‌های مختلف قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: نمایش آیینی خیرکثیر با همکاری شورا و شهرداری زنجان با حضور ۲ هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در هر شب اجرا شد.
 
جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی و بیش از ۲۳ هزار پرس غذای گرم در استان زنجان خبر داد و گفت: ایستگاه‌های صلواتی نیز در این ایام راه‌اندازی شد.
 
وی با اشاره به ذبح ۲۱ راس قربانی و توزیع لوازم التحریر و البسه در زنجان، ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با سبقه مردمی و از طریق مساجد برگزار می‌شود که در فضای مجازی روایتگری انقلاب در دهه فجر انقلاب انجام می‌شود.
سردار طهماسبی بیان داشت: امروز جنگ با دشمن جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها و فرا روایت‌ها است که اگر ما انقلاب اسلامی را روایت نکنیم دشمن ۱۸۰ درجه متفاوت روایت‌ها را بیان خواهد کرد.
 
جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: برنامه‌های ویژه‌ای نیز به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین با حضور مسؤولان کشوری در قالب یادواره شهدای حرم و محور مقاومت و تجلیل از همسران و مادران شهدا در زنجان برگزار می‌شود.
 
وی از برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در دهه فجر و مراسم گرامیداشت پدر موشکی ایران شهید طهرانی مقدم خبرداد و افزود: ظرفیت سازی موجب اجرای برنامه‌های مطلوب در دهه فجر انقلاب اسلامی می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار