در مجموع ۷ سفر استانی رئیس بنیاد شهید مشخص شد؛

«اشتغال» در صدر بیشترین درخواست ایثارگران قرار دارد

سرپرست اداره‌کل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران گزارشی از برپایی میز خدمت در سفر‌های استانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان‌های چهارمحال و بختیاری، سمنان، یزد، خراسان رضوی، قم، زنجان و گلستان ارائه داد.
کد خبر: ۵۰۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ - 12January 2022

اشتغال در صدر بیشترین درخواست ایثارگران قرار داردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمود دهباشی سرپرست اداره‌کل ارتباطات و مراجعات (هاتف) بنیاد شهید با بیان اینکه میز خدمت در سفر‌های استانی قاضی‌زاده هاشمی برای رسیدگی و پاسخ به مسائل ایثارگران با حضور معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران برپا می‌شود، اظهار داشت: در مجموع این هفت سفر، سه هزار و ۳۶۹ درخواست توسط میز خدمت واصل شده است که از این میزان ۸۲۹ درخواست به صورت چهره به چهره و دو هزار و ۵۴۰ درخواست به صورت نامه بوده است.

وی در مورد موضوعات درخواست‌های مطرح شده از سوی ایثارگران افزود: در مجموع بیشترین درخواست که بیش از ۳۰ درصد درخواست‌ها را شامل می‌شود در موضوع اشتغال بوده و موضوعات تسهیلات، بهداشت و درمان، مسکن، پذیرش و امور اداری، حقوقی، فرهنگی و هنری، مددکاری و آموزش به ترتیب درصد کمتری را به خود اختصاص داده‌اند.

سرپرست اداره‌کل ارتباطات و مراجعات (هاتف) بنیاد شهید یادآور شد: در موضوع درخواست شغل بیشترین تقاضا از سوی فرزندان معزز شهدا و جانبازان ارائه شده است و در موضوع تأمین مسکن نیز خانواده معظم شهدا درخواست‌های بیشتری ارائه داده‌اند.

دهباشی در مورد میزان درخواست اشتغال از میان سایر درخواست‌های ارائه شده به میز خدمت در این ۷ استان گفت: میزان درخواست اشتغال در استان‌های چهارمحال و بختیاری ۳۵ درصد، خراسان رضوی ۲۲ درصد، زنجان ۲۸ درصد، سمنان ۳۴ درصد، قم ۹ درصد، یزد ۳۲ درصد و گلستان ۴۳ درصد بوده است.

وی درخصوص میزان درخواست‌ها به تفکیک نوع ایثارگری نیز گفت: جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد و کمتر از ۲۵ درصد نسبت به سایر گروه‌ها تعداد بیشتری درخواست در این سفر‌های استانی ارائه کرده‌اند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها