فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد:

سپاه از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان حمایت می‌کند

سرهنگ «بازگیر» با بیان اینکه بازاریان طلایه‌دار مقابله با جنگ اقتصادی هستند گفت: سپاه و بسیج از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۵۰۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ - 12January 2022

سپاه از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان  حمایت می‌کند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سرهنگ «ماشاالله بازگیر» فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد، امروز در مراسم راه‌اندازی دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی استان لرستان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار شد با بیان اینکه تجار و اصناف قبل از انقلاب و از زمان حضرت امام خمینی (ره) پای کار بودند، اظهار داشت: بازاریان از حضرت امام خمینی (ره) در نجف اشرف حمایت کردند و در زمان جنگ تحمیلی هم پشتیبان اصلی رزمندگان بوده و بعد از جنگ هم طلایه‌دار مقابله با جنگ اقتصادی بازاریان بودند و هر جایی در این کشور نیاز بوده بازاریان عزیز ورود پیدا کردند.

وی ضمن تبریک افتتاح دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی در استان افزود: در زمان سیل کار گردان‌های سپاه و بسیج فقط امداد و نجات بود، بعد از لایروبی منازل مردم، با توجه به نزدیکی عید نوروز کار بازسازی منازل مسکونی را شروع کردیم، اصناف در حمایت از بسیج  و مردم پای کار بوده و همیشه حمایت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به اینکه بازاریان، تاجران و اتاق بازرگانی نقش اساسی در ضدعفونی شهر در اوایل کرونا داشتند عنوان کرد: شکستن بن‌بست‌ها توسط سپاه و بازاریان در اوایل شیوع کرونا در خرم‌آباد را شاهد بودیم و به دنبال پیام ما 200 چرخ خیاطی جمع‌آوری و چهار پایگاه به صورت متمرکز برای تولید ماسک راه‌اندازی و روزانه 26 هزار ماسک تولید کردند.

وی بیان کرد: بازاریان و صنف خیاطان در حسینیه ثارالله خرم‌آباد به صورت فی سبیل الله ماسک تولید کردند و به این ترتیب قیمت ماسک در خرم‌آباد برای نخستین بار در کشور شکسته و این تجربه‌ای برای سایر استان‌های کشور شد.

بازگیر گفت: با شناسایی مرغداری‌های خرم‌آباد و آسیب‌های آنها شبکه‌سازی ایجاد کردیم و قیمت مرغ را از 31 هزار تومان به 24 هزار تومان کاهش دادیم، تنها استانی که هیچ وقت قیمت مرغ بالای 31 هزار تومان نرفته استان لرستان است.

وی تصریح کرد: دفتر بسیج تجار باید فعال‌تر باشد و پای کار بیاید ما هم از آنها حمایت می‌کنیم همچنانی که از کارخانه صدرفولاد پشتیبانی کردیم و اجازه نمی‌دهیم کسی مزاحم عزیزان شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: از شهرک‌های صنعتی یک و دو خرم‌آباد بازدید کرده و کارخانه‌هایی که مشکل داشته باشند به آنها کمک می‌کنیم. همچنین سپاه و بسیج از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان حمایت می‌کند‌ و اگر تاجران و بازاریان پای کار بیایند ما در جنگ اقتصادی هم پیروز می‌شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها