فرمانده سپاه سیمرغ:

طرح «محله مهدوی» در روستای برج خیل سیمرغ اجرا شد

«پورقربان» از اجرای طرح «محله مهدوی» در روستای برج خیل سیمرغ خبر داد.
کد خبر: ۵۰۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵ - 12January 2022

طرح «محله مهدوی» در روستای برج خیل سیمرغ اجرا شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حسن پورقربان» فرمانده سپاه سیمرغ عصر امروز در حاشیه طرح قرارگاه محله مهدوی که به صورت میدانی در روستای برج خیل سیمرغ برگزار شد، اظهار داشت: با تشکیل شورای تحول در سطح شهرستان سیمرغ و همچنین در بخش تالارپی و مرکز این شهرستان، کمیته‌های تحول در سطح محلات در حال تشکبل و راه‌اندازی است.

وی افزود: شهرستان سیمرغ دارای ۳۴ محله است و کمیته‌ها در همه سطوح محلات و مناطق شهری در حال شکل گیری است و بر اساس راهبرد‌های شورای تحول فعالیت‌ها در حال انجام است.

پورقربان ادامه داد: با توجه به اتفاقات خوبی که با تشکیل شورای تحول در سطح شهرستان و بخش روی داد، شاهد تحول بودیم و به صورت زنجیره‌ای موانع روستا‌های کم برخوردار را از طریق کمیته‌های محلات رسیدگی کردیم و مشکلات احصاء شد و هم اکنون با جلسات مختلف در قالب قرارگاه محله مهدوی در سطح شهرستان انجام شد.  

وی افزود: متمم طرح محله مهدوی که یکی از طرح‌های مهم در حوزه عملیاتی طرح «امام» بود که امروز شاهد اجرای آن در روستای برج خیل سیمرغ هستیم.

این مسئول با بیان اینکه در این طرح امروز شاهد حضور مسئولان و مدیران شهرستان هستیم که به صورت میدانی برای رسیدگی امور و مشکلات مردم آمدند، بیان داشت: دیدار‌های مسئولان بصورت چهره به چهره صورت گرفت و مسئولین پای مشکلات مردم قرار گرفتند.

پورقربان با بیان اینکه دبیرخانه این قرارگاه تمام موضوعات و موانع را بر اساس توافق فی مابین موضوع تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد، گفت: طرح «سلام» و طرح «امام» و طرح «دیدار» از طرح‌های متمم محله است که تلاش می‌شود در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها