فرمانده انتظامی خوزستان:

نیروی انتظامی یکی از ستون‌های اصلی تامین امنیت در کشور است

صالحی گفت: نیروی انتظامی یکی از ستون‌های اصلی تامین امنیت در کشور بوده و اقدام‌های پیشگیرانه برای کاهش جرائم در دستور کار این نیرو است.
کد خبر: ۵۰۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵ - 12January 2022

نیروی انتظامی یکی از ستون‌های اصلی تامین امنیت در کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم «سیدمحمد صالحی» فرمانده انتظامی خوزستان امروز در کارگاه علمی کاربردی استانی مدیریت پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب‌های نوپدید در نیرو‌های مسلح خوزستان با تاکید بر وجود اهتمام جدی برای کاهش جرائم در ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی در ابعاد مختلف در حال خدمت رسانی به مردم بوده و تنوع ماموریت‌های ناجا نشان دهنده اهمیت، حساسیت و گسترگی وظایف این نیرو است.

وی تشکیل شورای صیانت، انجام نظارت محسوس ونامحسوس، ریشه یابی دلایل و شناسایی بستر‌های وقوع جرائم، تلاش برای حذف بسترها، تقویت مبانی اعتقادی، برگزاری کلاس‌های آگاه سازی بر اساس نیازسنجی‌های سازمانی و همچنین برخورد انتظامی و سازمانی و جابجایی افراد از نقاط و محیط‌ های آلوده کاری را از اقدامات ناجا برای پیشگیری از وقوع جرم برشمرد.

 صالحی گفت: نیروی انتظامی یکی از ستون‌های اصلی تامین امنیت در کشور بوده و اقدام‌های پیشگیرانه برای کاهش جرائم در دستور کار این نیرو است.

فرمانده انتظامی خوزستان ارتقای پیش از پیش سلامت در کارکنان ناجا را از جمله هدف‌گذاری این نیرو عنوان کرد و بیان داشت: با استفاده از راهکار‌های علمی تلاش می‌کنیم جرائم و تخلفات پلیس در ماموریت‌ها و انجام وظایف به حداقل ممکن کاهش یابد.

وی متذکر شد: پلیس همواره با تعامل با مردم در تقابل با قانون شکنان، بزهکاران و هنجارشکنان بوده و به همین دلیل بستر وقوع جرم در این نیرو فراهم است، اما خوشبختانه با وجود این بستر فسادخیر، نیروی انتظامی سلامت اداری قابل قبولی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها