با حضور حجت‌الاسلام قمی؛

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی مازندران معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز (چهارشنبه) با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در ساری برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ - 12January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز (چهارشنبه) با حضور حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در ساری برگزار شد و حکم مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی مازندران توسط حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی قرائت شد.

در بخشی از این حکم که توسط حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام تبلیغات اسلامی کشور قرائت شد، خطاب به حجت الاسلام مهدی شریف تبار عزیزی مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی آمده است: استان مازندران چنانچه به دفعات در بیانات رهبر معظم انقلاب آمده است، با تربیت عالمان دینی و عارفان روشن ضمیر و تقدیم رزمندگان غیور و مدافعان حرم اهل بیت (ع) در خط مقدم انقلاب و عرصه دفاع مقدس و حراست از مرز‌های ایران اسلامی همواره پیشگام بوده و برابر توطئه‌های منافقان و منحرفین نیز سینه سپر کرده است و امروز به وجود جمعیت پرشور، مؤمن و علاقمند به انقلاب و جوانانی شجاع و ایثارگر سربلند و مفتخر است.

در ادامه تصریح شده است: از این رو در فصل نوین حرکت تحول خواهانه پیش روی سازمان تبلیغات اسلامی و هممزمان با گام دوم حرکت شکوهمند انقلاب اسلامی به سوی تمدن نوین اسلامی و با توجه به اهمیت شرایط فرهنگی کشور و این استان، جنابعالی را به واسطه سابقه ارزشمند علمی، تبلیغی، اجرایی و انقلابی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسالمی مازندران منصوب می‌کنم.

استفاده از همه ظرفیت‌های متنوع انسانی و طبیعی از غرب تا شرق استان، تعامل هم افزا با نهاد‌های انقلابی و حاکمیتی، تکیه بر تشکل‌ها و ظرفیت‌های مردمی، اهتمام ویژه در میدان آوردن جریان‌های دانشجویی و طلبه‌ای فارغ بال از تنوع نظارت و تفاوت آرا در جریان فرهنگی انقلاب، اصالت دادن به خردورزی جمعی و اتصال به وثیق سرمایه‌های معنوی و علمی تبلیغی حوزه‌های علمیه و علمای بلاد مهمترین و مؤثرترین رهیافت‌ها در انجام رسالت‌های محول شده به شمار می‌آید.

همچنین در خاتمه از زحمات مستمر حجت الاسلام ناصر شکریان امیری مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی مازندران که در طول سالیان برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی تلاش و کوشش کردند، تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار