فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب:

دیپلمات‌های کشور به پشتوانه عملیات کربلای ۵ پای در عرصه دیپلماسی می‌گذارند

سردار «اوصانلو» با اشاره به اهمیت و دستاورد عملیات کربلای ۵ گفت: اگر دیپلمات‌های ما امروز حرفی برای گفتن در عرصه دیپلماسی دارند در سایه عملیات کربلای ۵ است.
کد خبر: ۵۰۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ - 13January 2022

دیپلمات‌های کشور به پشتوانه عملیات کربلای 5 پای در عرصه دیپلماسی می‌گذارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، یادواره «شهدای عملیات کربلای 5» شامگاه چهارشنبه با حضور قشرهای مختلف مردم، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران در مسجد لطفعلی خان ارومیه برگزار شد.

سردار «محمد تقی اوصانلو» فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب ‌در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهیدان؛ عملیات کربلای 5 را از جمله عملیات های ارزشمند دفاع مقدس عنوان و آن را مینیاتور عملیات‌های دفاع مقدس نام برد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای 5 گفت: شهدای این عملیات جز گلچین شدگان و شهدای ناب بودند و به نابه فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی شبهای عملیات کربلای 5 شبهای قدر این انقلاب است و هرکس آن را فراموش کند اسمش از اردوگاه انقلاب خط می خورد.

وی نقش دلاورمردان استان آذربایجان غربی را نیز در عملیات‌های کربلای 4 و 5 بسیار بی بدیل و ستودنی عنوان کرد و افزود: بطوریکه 244 شهید والامقام طی این دو عملیات ارزشمند از این استان تقدیم نظام و انقلاب شده است.

سردار اوصانلو ایثار و صداقت و شجاعت را از بارزترین ویژگی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس برشمرد و ابراز داشت: لذا شهدا این درس ها را از مکتب امام (ره) آموختند و در راه دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و ایجاد امنیت خون پاک خود را نثار کردند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب ‌تصریح کرد: بنابراین پاسدارای از خون شهیدان و ادامه راه آن وظیفه تک تک مردم و مسئولان است تا با تربیت انسان‌هایی در تراز مکتب دفاع مقدس و سردار سلیمانی بتوانیم دین خود را به این دلاورمردان ادا کنیم.

سردار اوصانلو عنایت خداوند متعال، نقش نیروهای عملیاتی و اطلاعاتی در عملیات کربلای 5 و تشخیص فرماندهان سپاه را بسیار مهم و اثر‌گذار در رسیدن به اهداف این عملیات دانست و گفت: امروز نام و یاد این عملیات و شهدای آن باعث افتخار کشور است بطوری که اگر دیپلمات‌های ما امروز حرفی برای گفتن در عرصه دیپلماسی دارند در سایه عملیات کربلای 5 است.

وی افزود: بنابراین یکی دیگر از وظایف ما این است که از برکات خون شهیدان درست استفاده کنیم و نگذاریم عده‌ای از این دستاوردها سوء استفاده کنند.

سردار اوصانلو متذکر شد: لذا باید قدر این امنیت و احساس امنیتی که به برکت خون شهیدان حاصل شده را بدانیم و نگذاریم دشمنان بار دیگر با توطئه‌های خود این نعمت با ارزش را از ما سلب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها