فرماندار آمل:

حماسه اسلامی ششم بهمن باید تبدیل به فرهنگ شود

«شریعت» گفت: حماسه اسلامی ششم بهمن باید تبدیل به فرهنگ شود.
کد خبر: ۵۰۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰ - 13January 2022

حماسه ششم بهمن باید تبدیل به فرهنگ شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «علیرضا شریعت» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آفرینش بسیاری از آثار که برای نسل‌های بعد باقی می‌ماند حاصل تلاش‌های خبرنگاران است، اظهار داشت: به نوبه خودم به عنوان یک مسئول از کوتاهی‌هایی که در زمینه معرفی حماسه ششم بهمن اتفاق افتاده عذرخواهی می‌کنم.

شریعت ادامه داد: معرفی این حماسه فقط وظیفه آمل نیست بلکه باید در سطح ملی اتفاقات خوبی بیفتد.

فرماندار آمل ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای ستاد ششم بهمن گفت: باید اذعان کنم در مدتی که مسئولیت خدمت به مردم این شهر را پیدا کرده ام در مقابل عظمت این مردم احساس کوچکی می‌کنم. شهر و مردمی با تاریخ تمدنی بسیار طولانی و پربار با چهر‌ه‌هایی شاخص و تکرارنشدنی.

وی به نقش بی‌بدیل فرهنگ در نهادینه کردن رخدادها عنوان داشت: هر پدیده‌ای تبدیل به فرهنگ بشود قطعا مردمی خواهد شد چرا که در جان و دل مردم می‌نشیند و آنگاه نیازی به برگزاری جلسات متعدد و نگرانی برای کمبود بودجه نخواهیم داشت.

شریعت ادامه داد: حماسه ششم بهمن باید تبدیل به یک فرهنگ بشود و این بر می‌گردد به کسانی که تاثیرگذار هستن همانند اصحاب قلم و اصحاب رسانه.

فرماندار آمل در پایان گفت: امیدوارم با همت و تلاش و بهره گیری از زبان فرهنگ بتوانیم عمق عظمت این حماسه را به مردم خوبمان معرفی کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور مسئولین شبکه تصویری هزارسنگر راه اندازی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار