فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س):

مکتب سردار سلیمانی باید به نسل‌های آینده انتقال داده شود

سردار نوعی‌اقدم گفت: نسخه‌های مکتب سردار سلیمانی باید به نسل‌های آینده انتقال و معرفی شوند.
کد خبر: ۵۰۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ - 13January 2022

در مکتب قاسم سلیمانی ارباب، مردم هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «رحیم نوعی‌اقدام» فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) امروز در همایش فرهنگی «القاسم یجمعنا» که در سالن اجتماعات منطقه آزاد اروند برگزار شد از شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» به عنوان فرمانده ای دشمن شناس و بابصیرت دینی یاد کرد و اظهار داشت: نسخه‌های مکتب سردار سلیمانی باید به نسل‌های آینده انتقال و معرفی شوند.

وی افزود: باید نسخه‌های مکتب سردار سلیمانی به عنوان چراغ هدایت برای رسیدن به آزادیخواهی، روح مقاومت، استکبار ستیزی توسط عالمان، دانشمندان، اهل علم و پژوهشگران، نهادهای فرهنگی و اجتماعی استخراج و به نسل جدید معرفی شود.

سردار نوعی‌اقدم گفت: ویژگی های مکتب سردار قاسم سلیمانی باید با یک محتوای تاثیرگذار همه جانبه از طریق کودکستان‌ها، دبستان‌ها، دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها، حوزه علمیه و مراکز علمی، فرهنگی و اقتصادی تبیین شود. 

این مسئول بیان داشت: قاسم سلیمانی مطمئن‌ترین، ارزشمندترین، ماندگارترین و با بصیریت ترین راهی که به خدا ختم می‌شود، بود.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با بیان اینکه در مکتب قاسم سلیمانی ارباب، مردم هستند افزود: مسئولان و متولیان امر در مقام نوکر مردم باید سعی کنند مشکلات مردم به حداقل برسد.

وی خوزستان را کربلای ایران و شلمچه را بین الحرمین دانست و متذکر شد: خوزستان به لحاظ تجربه هشت سال جنگ تحمیلی باید مردم آن مورد توجه خاص قرار گیرند چرا که امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل قهرمانی و دلیرمردی، مردان این خطه است.

در پایان این همایش از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم منطقه آزاد اروند تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار