استاندار لرستان:

انقلاب اسلامی ایران تبیین جدیدی از فرهنگ ایثار و شهادت ارائه داد

«زیویار» گفت: اصلی‌ترین وجه بارز انقلاب اسلامی ایران این بود که تبیین جدیدی از فرهنگ ایثار و شهادت ارائه داد.
کد خبر: ۵۰۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ - 13January 2022

وی با بیان اینکه ماندگاری و کمال بشر با ایثار انجام می‌شود، افزود: جامعه لرستان از لحاظ اعداد و رقم در ایثارگری برتر بوده و به‌خاطر همین ایثارگری‌ها حرفی برای گفتن دارد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه یکی از نقاط عطف که باید روی آن تمرکز داشته باشیم انقلاب اسلامی‌ است و اصلی‌ترین وجه بارز انقلاب اسلامی این بود که تبیین جدیدی از فرهنگ ایثار و شهادت مطرح کرد و ارائه داد، عنوان کرد: فرهنگ ایثارگری ایران اسلامی به‌عنوان یک الگو در منطقه مورد استفاده قرار گرفته‌ است.

این مسئول عنوان کرد: حرکت و الگوسازی‌ای که انقلاب اسلامی در حوزه ایثار و شهادت از خودش بروز داد به یُمن ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و به‌سبب از خودگذشتگی و ایثار به مرکز مقاومت و ایثار و فرهنگ شهادت تبدیل و برای دیگران الگو شد.

زیویار گفت: بیش‌از شش هزار شهید استان لرستان و شهدای دانش آموز چراغ راهنما هستند و راه را به ما نشان می‌دهند که باید این خط و فرهنگ ایثارگری ترویج داده شود.

وی تصریح کرد: راه شهدا راه درخشانی‌ست و راه حقیقت خواهی‌، صبوری و گذشت است که امیدواریم با دعای خانواده این عزیزان ما هم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار