مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد؛

فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر با بهره‌گیری از ابزار هنر

«‌ثقتی» با اشاره به فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با بهره‌گیری از ابزار هنر گفت: زبان هنر بسیار نافذ و تاثیرگذار است و اگر امر به معروف با ابزار هنر آمیخته شود، نتیجه بهتری خواهد داشت.
کد خبر: ۵۰۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ - 13January 2022

فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر با بهره‌گیری از ابزار هنر

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «رضا ثقتی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در دیدار با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه فرهنگ موتور محرک برای پیشران توسعه جامعه است با اشاره به تغییر رویکرد این اداره‌کل در دور جدید فعالیت خود اظهار داشت: همه دستگاه‌ها در حوزه فرهنگ دخیل هستند و تعامل و مشارکت با همه مدیران در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه ارتباط نزدیکی بین پیشرفت فرهنگی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد تصریح کرد: گفتمان فرهنگی دولت بر پایه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی است و امر به معروف و نهی از منکر یکی از قواعد مهم اسلامی است که همه نسبت به یکدیگر در این زمینه مسئول هستیم.

وی با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت‌های فرهنگی برای اعتلای معروف در جامعه بهره می‌گیریم خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر نوعی تعهد و احساس مسئولیت در قبال جامعه است و همه باید برای احیای این فریضه در جامعه بکوشند.

ثقتی بر فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با بهره‌گیری از ابزار هنر تاکید کرد و افزود: زبان هنر بسیار نافذ و تاثیرگذار است و اگر امر به معروف با ابزار هنر آمیخته شود، نتیجه بهتری خواهد داشت.

حجت الاسلام «سجاد سرافراز» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان نیز در این جلسه ابراز داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر را یک وظیفه دینی است که باید به بهترین نحو و به صورت علمی در جامعه اجرایی شود؛ نتیجه این فریضه الهی کاهش فساد و آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با تاکید بر نقش راهبردی، تاثیرگذار و تعیین‌کننده اداره ارشاد در احیای معروف با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم فرهنگی و هنری استان متذکر شد: شناخت مصادیق معروف و منکر در توسعه و ترویج فرهنگ احیای امر به معروف و نهی از منکر امری ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار