معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح:

نیروی زمینی ارتش جزو یگان‌های برتر در میدان است/ اثربخشی «طرح لبیک» نیروی زمینی را به خوبی شاهد هستیم

سردار سرتیپ پاسدار عبداللهی در همایش «اجابت خورشید» در دانشگاه افسری امام علی (ع) با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش جزو یگان‌های برتر در میدان است، گفت: اثربخشی «طرح لبیک» نیروی زمینی ارتش را به خوبی شاهد هستیم.
کد خبر: ۵۰۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ - 13January 2022

نیروی زمینی ارتش جزو یگان‌های برتر در میدان است/ اثر بخشی «طرح لبیک» نیروی زمینی را به خوبی شاهد هستیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح در همایش «اجابت خورشید» که در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: این همایش یک کار بزرگی است که با هماهنگی فرمانده نیروی زمینی ارتش تحت عنوان «طرح لبیک» در حال اجرا است.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه در «طرح لبیک» به تمام محور‌های ماموریتی کاری و نیروی انسانی پرداخته شده است، گفت: این طرح‌ها با نظارت مستقیم فرمانده نیروی زمینی ارتش و معاونان این نیرو در حال اجرا بوده و اثر بخشی این اقدامات را به خوبی شاهد هستیم که نخبگان و خانواده‌های نیرو نظر دادند که این طرح‌ها موثر بوده است.

سردار عبدالهی به اثربخشی و موفقیت آموز بودن «طرح لبیک» در نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و گفت: این طرح به همه ابعاد توجه کرده و اینگونه اقدامات در افزایش توان رزم نیروی زمینی ارتش و آمادگی آن تاثیر بسزایی خواهد داشت که سایر رده‌ها می‌توانند از این طرح الگوبرداری کنند.

وی درباره برنامه ستاد کل نیرو‌های مسلح افزایش حقوق سربازان وطیفه تصریح کرد: سال گذشته حقوق سربازان به همت دولت و مجلس شورای اسلامی ترمیم شد تا بخشی از هزینه‌های آن‌ها تامین شود و امیدوارم در سال آینده درصد بیشتری از مشکلات آن‌ها را رفع کنیم و در حال حاضر میانگین دریافتی سربازان وظیفه بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان است.

سردار عبدالهی به توان نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و یادآور شد: در رزمایش‌های اخیر شاهد بودیم که نیروی زمینی ارتش جزو یگان‌های برتر در میدان بوده و مهمترین ویژگی آن بهره گیری از تجهیزات به روز بوده که توسط نخبگان و جوانان به روزرسانی شده است که رزمایش‌های موفقی نیز انجام داده است که با افراد آموزش دیده این نیرو که می‌تواند خیلی به افزایش آمادگی کمک کند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها