کارشناس مسائل سیاسی:

مذاکره به‌معنای تسلیم شدن در برابر استکبار جهانی نیست

ترقی با بیان اینکه در مذاکرات تلاش ما این است که حقوق و منافعمان توسط دشمن ضایع نشود، گفت: ما هر ارتباط و تماسی با دشمنان انقلاب داشته باشیم، مفهومش تسلیم شدن در برابر استکبار جهانی نیست.
کد خبر: ۵۰۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ - 13January 2022

مذاکره به‌معنای تسلیم شدن در برابر استکبار جهانی نیست

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حمیدرضا ترقی» عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت نوزدهم دی ماه درباره مذاکره با دشمن، اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با تبیین محکمات انقلاب اسلامی بود که نباید به آن‌ها خدشه‌ای وارد شده، به فراموشی سپرده و یا تضعیف شود.

وی افزود:‌ تلاش دشمن این است که این محکمات را مورد تردید و تشکیک در افکار عمومی جامعه قرار دهد سیاست‌های ضد استکباری و ضد سلطه جمهوری اسلامی از این محکمات است و رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که این سیاست یک سیاست دائمی جزو جوهره انقلاب اسلامی است و نمی‌شود انقلاب اسلامی را از جوهره ضد استکباری آن جدا کنیم.

وی ادامه داد: وقتی این جزو جوهره انقلاب اسلامی می‌شود مفهومش این است که ما هر ارتباط و تماسی هم با دشمنان انقلاب اسلامی داشته باشیم، مفهومش تسلیم شدن در برابر استکبار جهانی نیست و در متن و بطن آنان ضدیت و دشمنی با استکبار جهانی کاملاً باید وجود داشته باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه اگر مذاکره‌ای با دشمن صورت می‌گیرد بیشتر در جهت دفع خطرات و آزار و اذیت دشمن و کاهش آسیب‌هایی است که به نظام جمهوری اسلامی وارد می‌شود،  خاطرنشان کرد: این بدان معنا نیست که ما مذاکره می‌کنیم، چون از دشمن می‌ترسیم و یا اینکه خواسته‌های آن را تحقق ببخشیم بلکه  می‌خواهیم حقوق خودمان را استیفا کنیم و در مذاکره تمام تلاش مان این است که حقوق و منافعمان توسط آن‌ها ضایع نشود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار