استاندار کرمانشاه:

پلیس، خط مقدم مقابله با مجرمان و ناامن کنندگان جامعه است

«امیری مقدم» گفت: با این وجود نقش نیروی انتظامی در امنیت بخشی و امنیت آفرینی در جامعه غیرقابل کتمان بوده و می‌توان پلیس را در خط مقدم مقابله با مجرمان و ناامن کنندگان جامعه دانست که شبانه روز برای امنیت کشور و آسایش شهروندان تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۵۰۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱ - 13January 2022

پلیس، خط مقدم مقابله با مجرمان و ناامن کنندگان جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «بهمن امیری مقدم»  استاندار کرمانشاه امروز در دیدار با فرمانده و مدیران انتظامی استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: امنیت یک مقوله جمعی و فرابخشی است که همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در آن مسئولیت و وظیفه دارند.

وی با بیان اینکه پلیس تنها متولی امنیت آفرینی در جامعه نیست، افزود: همه سازمان و ادارات نیز هر کدام بنا به موقعیت و شرایطی که دارند در این راستا مسئول و موظف به مشارکت در امنیت آفرینی و اقدامات پیشگیرانه هستند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با این وجود نقش نیروی انتظامی در امنیت بخشی و امنیت آفرینی در جامعه غیرقابل کتمان بوده و می‌توان پلیس را در خط مقدم مقابله با مجرمان و ناامن کنندگان جامعه دانست که شبانه روز برای امنیت کشور و آسایش شهروندان تلاش می‌کنند.

امیری مقدم با اشاره به عملکرد خوب نیروی انتظامی استان کرمانشاه در مواجهه با بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی، گفت: این عملکرد خوب در استان کرمانشاه نیز وجود داشته است و شاهد بوده‌ایم در ارزیابی‌های انجام شده کرمانشاه در بسیاری از شاخص‌های مقابله‌ای جایگاه خوبی داشته است.

وی گفت: در همین راستا و با کمک مجموعه انتظامی استان به فرماندهی سردار جاویدان تلاش می‌کنیم اقدامات مقابله‌ای با برخی جرایم نظیر سرقت، قاچاق اسلحه، مواد مخدر و … تشدید شده و عرصه برای مجرمان بیش از پیش تنگ‌تر شود.

استاندار کرمانشاه همچنین ساماندهی مرزها و بازارچه‌های مرزی، ایجاد اشتغال و کنترل آسیب‌های اجتماعی را از دیگر مواردی عنوان کرد که به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است، بیان کرد: اگر همه دست به دست هم دهیم و برای شکوفا کردن آن تلاش کنیم می‌توانیم چهره بهتری از کرمانشاه را ترسیم کنیم.

امیری مقدم گفت: مردم کرمانشاه شایسته بهترین خدمات هستند و همه مسئولان در هر جایگاه و مقامی که هستند باید تلاش کنند تا به مطالبات به حق مردم پاسخ دهند که این پاسخگویی را از مجموعه استانداری آغاز خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید اعتماد مردم را جلب کنیم، خاطر نشان کرد: اعتماد مردم نیز با کار و خدمات صادقانه به دست می‌آید از این رو باید فراخور مسئولیت خود تلاش کنیم تا اعتماد شهروندان به عنوان بزرگترین پشتوانه و سرمایه نظام جلب شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار