امام جمعه اهواز:

منافع ملی در جهان امروز در مرزهای جعرافیایی محصور نمی‌شود

موسوی فرد گفت: منافع ملی در جهان امروز در مرزهای جعرافیایی محصور نمی‌شود. یکی از دلایلی که آمریکا در خارج از مرزهای خود هزینه می‌کند همین است؛ چراکه می‌داند منافع و امنیت‌اش محصور در چارچوب مرزهای خودش نیست.
کد خبر: ۵۰۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ - 14January 2022

منافع ملی در جهان امروز در مرزهای جعرافیایی محصور نمی‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمدنبی موسوی فرد» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای مهدیه اهواز یکی از راهبردهای نظام سلطه را در هم شکستن محور مقاومت عنوان کرد و اظهار داشت: وقتی کشورهای اسلامی کنار هم قرار گیرند دشمن نابود می‌شود.

وی با اشاره به نقش و اهمیت فرهنگ مقاومت به‌عنوان عاملی تعیین کننده در عرصه معادلات منطقه افزود: خوشبختانه امروز محور مقاومت توانسته به یک الگوی پایدار و تاثیرگذار در منطقه و فرامنطقه تبدیل شود.

امام جمعه اهواز فرهنگ مقاومت را برخواسته از باور دینی دانست و گفت: منافع ملی در جهان امروز در مرزهای جعرافیایی محصور نمی‌شود. یکی از دلایلی که آمریکا در خارج از مرزهای خود هزینه می‌کند همین است؛ چراکه می‌داند منافع و امنیت‌اش محصور در چارچوب مرزهای خودش نیست.

وی یادآور شد: جریان سلطه برای در هم شکستن مقاومت از ابزارهای مختلف استفاده می‌کند که یکی از این ابزارها، نظامی است که آمریکای جهانخوار همواره از این قدرت سخت و نظامی استفاده می‌کند و در هشت سال دفاع مقدس شاهد آن بودیم.

موسوی فرد افزود: ابزار دیگر سیاسی است که جریان سلطه موجی از فشارهای سیاسی را به‌صورت هماهنگ و مستمر علیه کشورهای محور مقاومت استفاده می‌کند.

خطیب جمعه اهواز ابزار سوم نظام سلطه را اقتصادی عنوان کرد و گفت: این ابزار گلوگاه‌های تنفسی جریان مقاومت را هدف قرار می‌دهد و مردم ما نیز آن را  به‌خوبی لمس کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار