امام جمعه سرپل ذهاب:

دشمنی ما با آمریکا و اسرائیل دشمنی با استکبار است

حجتالاسلام «فاطمی نسب» گفت: دشمنی ما با آمریکا و اسرائیل دشمنی با استکبار است و آمریکا در تمامی سطوح با ما دشمنی می‌کند و  آمریکا در سطح ایدئولوژیک، هویتی و آرمانی با جمهوری اسلامی در حال دشمنی است.
کد خبر: ۵۰۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵ - 14January 2022

دشمنی ما با آمریکا و اسرائیل دشمنی با استکبار استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: دشمنی ما با آمریکا و اسرائیل دشمنی با استکبار است و آمریکا در تمامی سطوح با ما دشمنی می کند و  آمریکا در سطح ایدئولوژیک، هویتی و آرمانی با جمهوری اسلامی در حال دشمنی است.

وی بابیان اینکه نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر اصل ولایت فقیه است ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی براساس نظریه ولایت فقیه قائل بر استقرار حاکمیت الهی است اما لیبرال دموکراسی غرب اومانیسم را مطرح می کند و معتقد است که خداوند هیچ نقشی در حکومت ها ندارد.

خطیب جمعه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: آمریکا در طول تاریخ دچار اشتباهات محاسباتی بسیاری در مورد ایران شده است.

فاطمی نسب در ادامه با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با مردم قم اذعان داشت: رهبر انقلاب در این دیدار نکات مهمی را در مورد جنگ نرم ، وحدت و غیرت دینی بیان کردند و عامل نجات کشور در بزنگاه های مختلف غیرت دینی مردم بوده است .

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) اشاره کرد و گفت: روز وفات حضرت ام البنین (س) روز تکریم مادران و همسران شهدا است که بزرگترین حافظان ارزش های دفاع مقدس هستند و لازم است این عزیزان تجلیل شوند. تکریم خانواده شهدا تکریم ارزش‌ها است و همه ما نسبت به تکریم آنها مسئول هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها