امام جمعه مراغه:

فاجعه انسانی در یمن در حال به وقوع پیوستن است

آیت‌الله «پورمحمدی» گفت: فاجعه انسانی در یمن در حال به وقوع پیوستن است و کودکان مظلوم یمنی به سوء تغذیه مبتلا شده و از امکانات بهداشتی و درمانی محروم هستند.
کد خبر: ۵۰۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴ - 14January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، آیت‌الله «محمدتقی پورمحمدی» امام جمعه مراغه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه مردم مظلوم یمن هم اکنون از نظر تامین غذا و دارو در تنگنا قرار دارند، اظهار داشت: فاجعه انسانی در این کشور در حال به وقوع پیوستن است. کودکان مظلوم یمنی به سوء تغذیه مبتلا شده‌اند و از امکانات بهداشتی و درمانی محروم هستند.

وی اضافه کرد: حتی بیمارستان‌های یمن توسط رژیم سعودی و عاملان و مزدوران آنها تخریب شده‌اند و با این وجود مردم مظلوم آن در برابر حملات و تهاجم سعودی مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

خطیب جمعه مراغه گفت: هواپیماهای سعودی زیرساخت‌ها، واحدهای مسکونی و محل تجمع مردم یمن را مورد تهاجم و هدف قرار می‌دهند. شورای امنیت، سازمان ملل و سازمان‌های مدافع حقوق بشر در برابر جنایت‌های آل سعود و اطرافیان آن در یمن و فاجعه انسانی حاضر در این کشور چگونه می‌توانند سکوت کنند.

آیت الله پورمحمدی با اشاره به فرارسیدن ۲۷ دی سالروز شهادت فدائیان اسلام خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۳۴ این شهدا به جرم دفاع از اهل بیت(ع) و اسلام در بیدادگاه شاهنشاهی محکوم و توسط دژخیمان پهلوی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار