امام جمعه آبادان:

مردم بی‌عدالتی مسوولان را تحمل نمی‌کنند 

حجت‌الاسلام «نجیبی» گفت: مسوولان به وظایف خود در قبال خدمت به مردم عملکرده و برای رفع مشکلات تلاش خود را مضاعف کنند چون مردم شاید فقر را تحمل کنند اما بی عدالتی و کم کاری برخی از مسوولان را تحمل نخواهند کرد. 
کد خبر: ۵۰۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱ - 14January 2022

مردم شاید فقر را تحمل کنند اما بی عدالتی و کم کاری مسوولان را تحمل نمی کنند به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «علی نجیبی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبادان اظهار داشت: مسوولان به وظایف خود در قبال خدمت به مردم عملکرده و برای رفع مشکلات تلاش خود را مضاعف کنند چون مردم شاید فقر را تحمل کنند اما بی‌عدالتی و کم کاری مسوولان را تحمل نخواهند کرد. 

وی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری برای رسیدن به تمدن و امت واحد اسلامی از پنج مرحله باید عبور کنیم که مرحله اول انقلاب اسلامی بود که به ثمر نشست.

نجیبی اضافه کرد: مرحله دوم نظام اسلامی است که تشکیل شد و مرحله سوم دولت اسلامی، مرحله چهارم جامعه اسلامی و در مرحله پنجم امت اسلامی تشکیل شود.

امام جمعه آبادان گفت: همه باید تلاش کنیم به مرحله سوم هدف انقلاب که تشکیل دولت اسلامی است برسیم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به سالروز وفات ام‌البنین اشاره کرد و بیان داشت: حضرت ام البنین (س) الگوی همه مادران شهدا است لذا تکریم خانواده شهدا لازم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار