سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

لزوم توجه بیشتر به ترویج فرهنگ دفاع مقدس در کشور

حجت‌الاسلام نصیرایی با اشاره به این‌که تیم تنظیم‌کننده بودجه ۱۴۰۱ چندان با دوره قبل تفاوت چندانی نداشته، گفت: به‌نظر می‌رسد در سال‌های آینده شاهد توجه بیشتر به بودجه کشور در بخش فرهنگی به‌ویژه در بخش ترویج فرهنگ دفاع مقدس باشیم.
کد خبر: ۵۰۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 15January 2022

توجه به ترویج فرهنگ دفاع مقدس در سال‌های آینده بهتر خواهد بودحجت الاسلام مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در ارتباط با پایین بودن میزان بودجه در بخش فرهنگی (به‌ویژه در بخش ترویج فرهنگ دفاع مقدس که در لایحه به مجلس تقدیم شده)، اظهار داشت: لایحه‌ای که دولت در سال گذشته داده بود، بخش فرهنگ را متأسفانه خوب و متناسب ندیده بود که این موضوع البته در مجلس و کمیسیون فرهنگی و تلفیق تقویت و به آن توجه شد و به سطح قابل قبولی رسید.

وی تصریح کرد: امسال هم در آنچه برای لایحه بودجه ۱۴۰۱ آمده با آنچه در لایحه سال گذشته آمده چندان تفاوتی نکرده اما امیدواریم که در کمیسیون فرهنگی و تلفیق این موضوع تقویت شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که هر سال بودجه در همه بخش‌ها افزایشی را نسبت به سال گذشته داشته ولی بررسی‌ها نشان می‌دهد که در لایحه بودجه بخش فرهنگی از سال گذشته تا امسال شاهد افزایشی نبوده است، عنوان کرد: من به شخصه معتقدم تیم و مجموعه افرادی‌که تنظیم‌کننده لایحه بودجه ۱۴۰۱ بودند همان افراد سابق در ارتباط با بودجه سال گذشته بوده‌اند و چندان افراد جدیدی به آن تیم اضافه نشده‌ است.

حجت‌الاسلام نصیرایی در پایان با اشاره به این‌که تنظیم بودجه در بخش‌های مختلف به نوع نگاه افراد بستگی دارد، عنوان کرد: به‌نظر می‌رسد در سال‌های آینده شاهد توجه بیشتر به بودجه کشور در بخش فرهنگی باشیم.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار