رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر خبر داد؛

۲۳ استان کشور متأثر از برف‌، کولاک و آبگرفتگی/ ۳۵۰۰ نفر در ۱۴ استان خدمات امدادی دریافت کردند

ولی‌پور از امدادرسانی به حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر در حوادث جوی روز گذشته در کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۰۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲ - 15January 2022

۲۳ استان کشور متاثر از برف‌وکولاک و آبگرفتگی/ ۳۵۰۰ نفر در ۱۴ استان خدمات امدادی دریافت کردندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مهدی ولی‌پور رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر در تشریح خدمات هلال‌احمر در امدادرسانی به متاثران از شرایط جوی و اقلیمی (برف و کولاک، سیل و آبگرفتگی)، اظهار داشت: روز گذشته، ۲۳ استان کشور متاثر از حوادث جوی بودند که ۱۴ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، کردستان، گیلان، لرستان و مازندران به خدمات امداد و نجات نیازمند شدند.

ولی‌پور افزود: از روز گذشته تا صبح امروز، ۸۵ تیم عملیاتی شامل ۲۹۳ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر در ۵۳ منطقه (چهار شهر، دو روستا و ۴٧ محور کوهستانی) به ۳ هزار و ۴۳۷ حادثه‌دیده امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر با اشاره به اسکان اضطراری ۹ نفر، انتقال شش نفر به مراکز درمانی و ارائه خدمات درمان سرپایی به چهار حادثه‌دیده، اظهار کرد: در عملیات امدادی در حوادث جوی، تخلیه آب از ۳۵ واحد مسکونی انجام و ۳۱۰ خودرو از برف رهاسازی شد. همچنین ۱۸ بسته غذایی، ۵۴ بطری آب معدنی، پنج کیلوگرم خرما و ۷۰ بسته بیسکوییت میان درراه‌ماندگان ناشی از برف و کولاک توزیع شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار