شهید زرینى: براى یارى دین خدا و قرآن به جبهه رفتم

شهید نجم‌الدین زرینى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «براى یارى دین خدا و حفظ قرآن به جبهه رفتم که از خاک و ناموس و قرآن و ایمانم دفاع کنم.»
کد خبر: ۵۰۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳ - 15January 2022

شهید زرینى: براى یارى دین خدا و قرآن به جبهه رفتم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید نجم‌الدین زرینى

«بسمه تعالى

با سلام و درود بر یگانه منجى عالم بشریت مهدى موعود و نایب برحقش امام خمینى و با درود و سلام بر تمام شهیدان که با خون خود درخت نهال (درخت) انقلاب را آبیارى کردند و درود و سلام بر رزمندگان اسلام.

پدر و مادر مهربانم خواهشمندم اگر من شهید شدم گریه نکنید، چون براى یارى دین خدا و حفظ قرآن به جبهه رفتم که از خاک و ناموس و قرآن و ایمانم دفاع کنم.

مادرجان می‌دانم که این وصیت را بخوانى ناراحت می‌شوى ولى از تو می‌خواهم که شیرى به دهان من گذاشتى و شب‌هایى که در بالینم نخوابیدى حلالم کنی.

برادرانم اگر شهادت نصیبم شد اسلحه‌ام را زمین نگذارید و راهم را ادامه دهید.

خواهرانم حجاب خود را کاملا حفظ نمایید مثل بانوى اسلام حضرت فاطمه زهرا (س).»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها