رئیس بنیاد شهید مراغه:

حسینیه‌های شاهد نقش تأثیرگذاری در ترویج شیوه زندگی شهدا دارند

«اسلامی» گفت: حسینیه‌های شاهد نقش تأثیرگذاری بر جامعه در ترویج شیوه زندگی شهدا دارند و باید تلاش کنیم تا نسل آینده کشورمان با راه و منش و اهداف شهدای والامقام بیشتر آشنا شوند.
کد خبر: ۵۰۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ - 15January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «سلمان اسلامی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در ادامه بازدید خود از حسینیه‌های شاهد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر فعالیت‌های فرهنگی این مکان‌های مذهبی اشاره کرد و اظهار داشت: حسینیه‌های شاهد نقش تأثیرگذاری بر جامعه در ترویج شیوه زندگی شهدا دارند و باید تلاش کنیم تا نسل آینده کشورمان با راه و منش و اهداف شهدای والامقام بیشتر آشنا شوند.

اسلامی عنوان کرد: در دوران شیوع کرونا به ‌منظور حفظ سلامتی مردم و ایثارگران فعالیت این حسینیه‌ها محدود شده بود، اما با ریشه‌کن شدن بیماری کوید 19 نسبت به انجام امور فرهنگی و برگزاری مراسمات اقدامات لازم از سوی متولیان حسینیه ها انجام خواهد شد.

وی نقش بانوان ایثارگر در دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار اجتماعی را بسیار مهم دانست و گفت: نقش بانوان ایثارگر در امر فعالیت در حسینیه‌های شاهد و تهیه و جمع‌آوری جهیزیه و کمک‌های مردمی برای اقشار کم‌درآمد در قالب برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار