نماینده ولی فقیه در مازندران:

شهدای روحانی مصداق بارز عمل به دستورات الهی هستند

سردار «مسلمی» گفت: شهدای روحانی مصداق بارز عمل به دستورات الهی هستند.
کد خبر: ۵۰۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ - 15January 2022

شهدای روحانی مصداق بارز عمل به دستورات الهی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در جلسه پیش کنگره شهدای روحانی شمال کشور با بیان اینکه امر به معروف و رعایت به حلال و حرام و جهاد و انقلاب و انفاق از مأموریت‌ها است، اظهار داشت: در راستای این مأموریت‌ها نباید خودمان را فراموش کنیم و باید پیشگام باشیم.

وی افزود: شهدای روحانی از مصادیق بارزی هستند که به دستورات الهی عمل کردند و شهید و جانباز و آزاده شدند.

محمدی لائینی ادامه داد: قشر روحانیت نوعا و اکثریت قاطع‌شان اهل عمل و جهاد در صحنه‌های گوناگون هستند و در بحث کرونا بیش از ۲۰۰ روحانی به صورت جهادی پای کار آمدند و حدود ۴ هزار کرونایی را تدفین کردند.

امام جمعه ساری بیان داشت: روحانیت در جبهه‌ها برای کار فرهنگی حضور پیدا کرد و با تزریق روحیه قوی به رزمندگان نقش موثری داشت و همچنین در بحث رزمی نیز از خود رشادت‌ها نشان داد و شهیدان زیادی تقدیم شده است.

وی همچنین به نقش روحانیت در جبهه مقاومت و نابودی داعش اشاره کرد و ادامه داد: داعش در ضلالت خود کار عقیدتی می‌کرد و روحانیت ما در جبهه‌ها و میدان کار تبلیغ هدایتی کردند و امروز باید تجلیل بشوند.

محمدی لائینی با بیان اینکه دشمن قصد دارد مثبت‌ها و فداکاری‌های این قشر را به فراموشی بسپارد و ما باید بازگو کنیم، افزود: باید بی‌کفایتی‌های برخی از مدیران را باید بگوییم و ما بیش از دشمنان بیرونی با عناصر خودفروخته داخلی چالش داریم و باید روشنگری کنیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه باید وافعیت‌ها را گفت و جهاد تبیین راه انداخت چراکه رسانه‌های بیگانه واقعیت را نمی‌گویند، گفت: بزرگترین پشتوانه ما حق است و باید این مسئله را جدی بگیریم و با قوت این کنگره را برگزار کنیم که هم حیثیت شهدا و هم حیثیت مازندران است؛ جهاد تبیین هم در کنار جهاد تجلیل انجام بشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار