رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان:

پویایی انقلاب اسلامی باید در فضاسازی ایام‌الله دهه فجر جلوه‌گر باشد

حجت‌الاسلام «‌اشجری» با بیان اینکه در فضاسازی و تبلیغات شهری ایام‌الله دهه فجر، پویایی انقلاب اسلامی جلوه‌گر باشد، گفت: در برنامه‌ریزی‌های کمیته فضاسازی و تبلیغات شهری به همزمانی پنجمین روز دهه فجر با سالروز شهادت امام هادی (ع) و ضرورت حفظ شان این روز توجه ویژه شود.
کد خبر: ۵۰۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ - 15January 2022

در فضاسازی ایام‌الله دهه فجر، پویایی انقلاب اسلامی جلوه‌گر باشد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت الاسلام «مجتبی اشجری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز در نشست کمیته فضاسازی و تبلیغات شهری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان که با حضور جمعی از شهرداران برگزار شد، اظهار داشت: ۲۲ کمیته در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تشکیل شده است که مسئولیت برنامه‌ریزی به منظور بزرگداشت باشکوه ایام‌الله دهه فجر چهل وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را برعهده دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به تشکیل کمیته فضاسازی و تبلیغات شهری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با مسئولیت اداره‌کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری گیلان، تصریح کرد: جامعه امروز به ایده‌های نو، خلاقانه و هنرمندانه و بهره‌گیری از ابزار‌های نوین تبلیغاتی به منظور تبیین آرمان والای انقلاب اسلامی و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین ایجاد شور و نشاط نیازمند است.

وی ساخت و نصب یادمان‌ها و یادبود‌های متناسب با پیروزی انقلاب اسلامی را در میادین بزرگ و پرتردد شهر‌ها ضروری دانست و افزود: اماکن تاریخی مربوط به انقلاب اسلامی در فضای تبلیغات شهری و همچنین در رسانه‌ها و فضای مجازی به شهروندان معرفی شوند.

حجت الاسلام اشجری با تاکید بر اهمیت فضاسازی و ایجاد جلوه‌های بصری شهری همچون نصب پرچم جمهوری اسلامی، پرچم‌های الوان، چراغانی و آذیین‌بندی در میادین، بلوارها، خیابان‌ها، اماکن و محلات خاطرنشان کرد: با انجام خدمات شهری رایگان و یا با تخفیف ویژه در ایام‌الله دهه فجر کام شهروندان شیرین‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت سازمان‌های فرهنگی و ورزشی زیرمجموعه شهرداری‌ها، تاکید کرد: زمینه‌های فعالیت‌های فوق‌برنامه و پررنگ‌تر تشکل‌های مردمی، سازمان‌های مردم‌نهاد و هیئت‌های مذهبی در ایام‌الله دهه فجر فراهم گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در حومه شهر‌ها و مناطق کمتر برخوردار را بسیار مهم خواند و متذکر شد: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به همه مردم ایران است و باید زمینه مشارکت و حضور همه اقشار جامعه در جشن بزرگ ایام‌الله دهه فجر فراهم گردد.

این مسئول با بیان اینکه استقرار میز خدمت با حضور شهرداران در میعادگاه‌های نماز جمعه به منظور پیگیری و رفع مشکلات شهروندان از اقدامات خوب کمیته فضاسازی و تبلیغات شهری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است، تصریح کرد: نباید از ظرفیت فضای تبلیغی بیلبوردها، استندها، واتربند‌ها و تلویزیون‌های شهری به منظور انعکاس دستاورد‌های ۴۳ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی غفلت کرد.

حجت الاسلام اشجری در پایان با بیان اینکه در فضاسازی و تبلیغات شهری ایام‌الله دهه فجر، پویایی انقلاب اسلامی جلوه‌گر باشد، گفت: در برنامه‌ریزی‌های کمیته فضاسازی و تبلیغات شهری به همزمانی پنجمین روز دهه فجر با سالروز شهادت امام هادی (ع) و ضرورت حفظ شان این روز توجه ویژه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار