همزمان با روز تکریم مادران و همسران شهدا؛

همایش «مادران و همسران شهدای روحانی» در قم برگزار می‌شود

همایش استانی «مادران و همسران شهدای روحانی» با سخنرانی رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در تالار بیداری اسلامی جامعةالزهرا (س) قمبرگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ - 15January 2022

همایش «مادران و همسران شهدای روحانی» در جامعه‌الزهرا (س) برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از قم، همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) همایش استانی «مادران و همسران شهدای روحانی» با حضور حجت‌الاسلام مهدی طائب‌ رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در قم برگزار می‌شود.

سخنرانی رضیه اسلامی‌ مادر شهید مدافع حرم سید محمد موسوی ناجی و سیده زهرا موسوی‌ همسر شهید مدافع حرم رحمت‌الله موسوی و ارائه سه مقاله برتر همایش همراه با تقدیر و نیز روایتگری و مرثیه سرایی حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان از بخش‌های این مراسم اعلام شده است.

همایش فوق از سوی سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام علی‌بن‌ابی طالب (ع)، مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه خواهران استان قم و با همکاری معاونت اداری مالی و پژوهش جامعه‌الزهرا (س)، کمیته بانوان کنگره شهدا و قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله استان یکشنبه ۲۶ دی از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷ در تالار بیداری اسلامی جامعةالزهرا (س) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها