فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

غیرت دینی و انقلابی، ملت ایران را در همه صحنه‌ها سربلند و پیروز کرده است

سردار کریمی با تأکید بر اینکه غیرت دینی و انقلابی، ملت ایران را در همه صحنه ها سربلند و پیروز کرده، گفت: دفاع مقدس بزرگترین صحنه عملیاتی شدن غیرت دینی ملت ایران بود که علی‌رغم وجود کمبودها مردم با توکل بر خداوند و اعتماد به ولایت بزرگترین حماسه‌ها را خلق کردند.
کد خبر: ۵۰۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹ - 15January 2022

غیرت دینی و انقلابی ملت ایران را در همه صحنه ها سربلند و پیروز کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی در محل مصلی بیت المقدس اراک اظهار داشت: برگزاری برنامه های محتوایی با محوریت مردم و مساجد در دستور کار سپاه و بسیج است و این ایام فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

وی افزود: تمام تلاش سپاه و بسیج برای خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم متمرکز شده و همه ظرفیت ها و توانمندی ها در این راستا پای کارآمدند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گقت: فرهنگ سازی و گفتمان سازی برای تقویت ارزش های اسلامی و تحقق آنها در همه بخش های کشور یک ضرورت مهم است.

وی بیان کرد: مناسبت های پیش رو هرکدام به مثابه یک رزمایش بزرگ انقلابی باید از آنها برای تقویت ارزش های انقلابی استفاده کرد و سپاه و بسیج در استان مرکزی آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه برنامه ها را دارد.

کریمی ادامه داد: فضاسازی ایام پیش رو باید با تدبیر و مشارکت همه جانبه اتفاق بیفتد و ظرفیت ستاد کنگره شهدای استان مرکزی برای هم افزایی و مشارکت همه دستگاه های فرهنگی می تواند فضا را به بهترین نحو ممکن مدیریت کند و در راستای باشکوه تر شدن برنامه ها اثربگذارد.

وی اضافه کرد: دشمن در فصای مجازی به دنبال ضربه زدن به ارزش های انقلابی و اعتقادات جوانان است و مهمترین مسئله ای که میتواند آنها را خنثی سازد تحقق جهاد تبیین است و مهمترین مطالبه مقام معظم رهبری می باشد و لازم است همه توان و ظرفیت ها برای عملیاتی کردن آن پای کار بیاید.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی استان می تواند به عنوان یک مجموعه هم افزا ظرفیت های استانی را برای تحقق جهاد تبیین پای کار بیاورد و این کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: تربیت سفیرانی برای تحقق جهاد تبیین و اعزام آنها به سایر مناطق استان برای نقش آفرینی یک ضرورت مهم است که حوزه ها و دانشگاه ها باید در این مسئله پیشگام باشند.

وی افزود: سپاه و بسیج آمادگی کامل را برای برگزاری کارگاه های جهاد تبیین و تربیت سفیران استانی را دارد و اگر مشارکت همت جانبه دستگاه ها رقم بخورد و عزم و اراده کافی پای کار بیاید قطعا شاهد اقدامات خوبی خواهیم بود.

کریمی با تأکید بر اینکه غیرت دینی و انقلابی ملت ایران را در همه صحنه ها سربلند و پیروز کرده،گفت:دفاع مقدس بزرگترین صحنه عملیاتی شدن غیرت دینی ملت ایران بود که علیرغم وجود کمبودها مردم با توکل بر خداوند و اعتماد به ولایت بزرگترین حماسه ها را خلق کردند.

وی افزود: امروز ضمن اینکه باید از فرهنگ دفاع مقدس به خوبی حفاظت و صیانت کنیم و آن را به درستی به نسل جوان منتقل سازیم باید به جامعه به عنوان الگوهایی کامل معرفی شوند و اگر در این مسئله غفلت کنیم دشمنان با ابزار تحریف توطئه انگیزی خواهند کرد و نمی گذارند الگوهای جامع به نسل جوان معرفی شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی باید در راستای سیاستگذاری کلان فرهنگی استان و نقش آفرینی موثر در مقابله با تهدیدات دشمنان از طریق پای کار آوردن ظرفیت ها گام های بلندی بردارد و سپاه و بسیج برای اجرا کردن سیاست های این شورا آمادگی کامل را دارد.

وی گفت: خوشبختانه امروز علاوه بر ظرفیت هایی که کنگره شهدای استان مرکزی ایجاد کرده ظرفیت های بسیاری در استان وجود دارد که اگر هم افزایی رقم بخورد شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود و لازمه این کار تولید محتوای فاخر برای جهاد تبیین است که باید جدی گرفته شود.

کریمی خاطر نشان کرد: کربلایی «کاظم ساروقی» به عنوان یک گنج عظیم در استان مطرح است و امروز باید از این ظرفیت برای تربیت نسل قرآنی استفاده شود و البته ستاد کنگره شهدای استان مرکزی اقداماتی انجام داده و باید با کمک سایر دستگاه ها با قوت ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار