احکام کمیته‌های هفت گانه جشنواره «رسام» در اهواز صادر شد

با حضور «حبیب‌الله مازندرانی» دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» و سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان احکام کمیته‌های هفت گانه اجرایی جشنواره «رسام» صادر و به مدیران مربوطه اهدا شد.
کد خبر: ۵۰۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲ - 17January 2022

احکام کمیته های هفت گانه جشنواره «رسام» در اهواز صادر شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه شورای هماهنگی دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» امروز در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور «حبیب‌الله مازندرانی» دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» و سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد، احکام کمیته‌های هفت گانه اجرایی جشنواره صادر و به مدیران مربوطه اهدا شد.

مازندرانی در این جلسه، وحدت و عملکرد جهادی مدیرکل و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان را نقطه قوت میزبانی این رخداد دانست و اظهار داشت: خوزستانی ها همیشه مرد روزهای سخت و کارهای بزرگ بوده و هستند.

وی افزود: همه در کنار هم هستیم تا به بهترین شکل ممکن مراسم پایانی این جشنواره را در اهواز انجام داده و خاطرات خوبی را برای هنرمندان سراسر کشور رقم بزنیم.

کمیته های «تبلیغات و اطلاع رسانی»، «اجرایی»، «پشتیبانی و ترابری»، «حفاظت و امنیت»، «تشریفات و گردشگری»، «فرهنگی و هنری» و «مالی» از جمله کارگروه هایی هستند که وظیفه انجام امورات مربوط به مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «رسام» را در خوزستان به عهده دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار