نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

براساس اندیشه حاج قاسم راه عزت، استقامت و پایداری است

منتظری گفت: همواره در زندگیمان باید بپذیریم که براساس اندیشه حاج قاسم، راه عزت ما استقامت و پایداری است و نه سازش و ذلت.
کد خبر: ۵۰۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 18January 2022

براساس اندیشه حاج قاسم، راه عزت ما استقامت و پایداری استغلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس در خصوص اهمیت شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در آسمان پرافتخار دفاع مقدس ستارگان درخشانی طلوع کردند و چراغ راه شدند و پس از شهادت نیز روشنگر مسیر زندگیمان بودند؛ در بین همه این شهدا حاج قاسم به‌دلیل ویژگی‌های منحصر به‌فرد و شخصیت جامع‌اش به‌عنوان مکتب شهید سلیمانی از او یاد می‌شود.

وی تصریح کرد: وقت صحبت از مکتب می‌شود نقش الگویی پیش می‌آید و به این معنی است که چگونه باید از آن به‌عنوان یک مدل و راهبرد سرلوحه کار انسان‌ها را تعیین کرد. 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به این مطلب که ابعاد شخصیتی حاج قاسم هر چه جلوتر برویم بیشتر آشکار می‌شود، گفت: اعتقاد من این است که ایشان یک الگو و اسوه برای نسل‌های آینده است و نه فقط نسل حاضر. عظمت شخصیتی این شهید بزرگوار به جهت اخلاص، خداباوری، روحیه خدمت به مردم، ولایتمداری، شجاعت و رشادت سبب شد که او در مقیاس بین‌المللی قلمرو نگاه‌ها را به خود جلب کند؛ به‌طوری‌که سخت‌ترین دشمنانش هم به سرسختی او اعتراف کرده و شخصیت او را تحسین می‌کنند.

منتظری در پایان با اشاره به لزوم توجه به ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی، عنوان کرد: ما وظیفه داریم تا در جای‌جای زندگیمان معیارهای او را در زندگی پربرکتش مورد توجه قرار داده و بپذیریم که براساس اندیشه حاج قاسم، راه عزت ما استقامت و پایداری است و نه سازش و ذلت.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار