حجت‌الاسلام صفایی عنوان کرد

داعش مجری جنایات آمریکا و عامل رواج اسلام‌هراسی است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروز آمریکا به این نتیجه رسیده که سرباز خود را به‌طور مستقیم درگیر جنگ نکند؛ بلکه با استفاده از افراد و گروه‌هایی مانند گروه تروریستی داعش که ادعای اسلام دارند اقدام به جنایت می‌کند.
کد خبر: ۵۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ - 25July 2015

داعش مجری جنایات آمریکا و عامل رواج اسلام‌هراسی است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در جمع فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین گفت: دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکا و وهابیت با ایجاد گروه تروریستی داعش و کشتن کودکان و زنان بیگناه به دست آنان موج اسلامهراسی را رواج میدهند.

صفایی طی سخنانی به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد و افزود: برای فهم درست آیات قرآن باید به روایات و تفسیر قرآن مراجعه کرد و اگر به آیات مشابه برخورد کردیم باید دید که پیامبر و ائمه(ع) چه برداشتی از این آیات داشتهاند، تا گمراه نشویم.

وی در ادامه به برداشتهای سطحی و ظاهری گروه تروریستی داعش از قرآن اشاره کرد و افزود: وهابیت، مادر داعش است و هزینههای سنگین این گروه و تسلیحات آنها را پرداخت میکند.

صفایی اضافه کرد: این مسئله یک مسئله سیاسی است؛ چرا که این هزینهها از طرف وهابیون و اسرائیل برای بدبین کردن دیگر ادیان نسبت به اسلام پرداخت میشود؛ زیرا با کشتن کودکان و زنان بیگناه بهدست گروه تروریستی داعش به نام اسلام از رواج اسلام جلوگیری میکنند و موج اسلامهراسی را رواج میدهند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: امام بزرگوار ما سالها قبل اعلام کردند که آمریکا شیطان بزرگ است، و امروز اتفاقاتی که در منطقه آسیا و آفریقا در کشورهای اسلامی مشاهده میکنیم توطئههایی است که توسط غرب و بهویژه آمریکا اتفاق میافتد.

وی افزود: آنها با این اقدام دو هدف را دنبال می کنند، یکی ایجاد و ترویج اسلامهراسی، و دیگری از بین بردن ثروت دنیایی اسلام. امروز آمریکا به این نتیجه رسیده است که سرباز خود را بهطور مستقیم درگیر جنگ نکند. آنها با استفاده از افراد و گروههایی مانند گروه تروریستی داعش که ادعای اسلام دارند اقدام به این جنایتها میکنند، فجیعترین کشتارها را انجام میدهند، و با یک تیر چند نشانه را میزنند، مردم دنیا از اسلام زده میشوند و ثروت و زیرساختهای کشورهای اسلامی را از بین میبرند.

صفایی در پایان تمام این اقدامات را موجی لحظهای دانست و گفت: همه این مسائل از بین خواهد رفت؛ چراکه قرآن نوید از بین رفتن باطل را داده است؛ همچنان که صدام و صدامیان و حزب بعث با تمام امکانات و کمکهای مالی و تسلیحاتی غرب از بین رفتند و امروز ما نشانی از آنها پیدا نمیکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار