دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین با خانواده شهید محمدیان

سردار سلیمانی در ایام سالگرد واقعه خان‌طومان، با خانواده شهید بسیجی مدافع حرم امیرعلی محمدیان که در خان‌طومان به شهادت رسیده است، دیدار کرد.
کد خبر: ۵۰۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸ - 18January 2022

دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین با خانواده شهید محمدیانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ایام سالگرد واقعه خان طومان، با خانواده شهید بسیجی مدافع حرم امیرعلی محمدیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار سلیمانی در این دیدار اظهار داشت: وظیفه ما است که به خانواده شهدا سر بزنیم. اگر ایران امروز با ثبات و آرامش است، مدیون خانواده شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم است.

وی افزود: تشکیل جبهه مقاومت مدیون همین شهدا است که نقش مادران در تربیت چنین فرزندانی بی بدیل است و ان شاالله به زودی پیکر این شهید به میهن بازگردد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: زندگی این شهید به گونه‌ای بوده است که به قول حاج قاسم تا کسی شهید نبود، شهید نمی‌شود. شرط شهید شدن، شهید بودن است. اگر امروز بوی شهید از رفتار و اخلاق کسی استشمام شد، شهادت نصیبش می‌شود.

پدر شهید امیر علی محمدیان نیز طی سخنانی در این دیدار گفت: شهید بزرگ شده محله کیانشهر بود و در بسیج و مسجد محل فعال بود و در فعالیت‌های فرهنگی مسجد مثل هیات و اردوی راهیان نور فعال بود. پسرم در اجرای تعزیه در محل فعال بود و همیشه در نماز جماعت حضور داشت و لایق شهادت بود.

وی افزود: بار‌ها به بسیج مراجعه کرده و با گریه اصرار می‌کرد که مرا به سوریه ببرید که ما بعد از شهادت این موضوع را فهمیدیم. به هر طریق بود مادرش را راضی کرد.

پیکر مطهر این شهید هنوز به ایران بازنگشته است. این شهید ۱۳ دی ماه به منطقه اعزام شد و در ۲۱ دی‌ماه در عملیات خان‌طومان به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار