درخواست خانواده پیرمرد فلسطینی از جامعه بین‌الملل درباره جنایت صهیونیست‌ها

خانواده پیرمرد آمریکایی فلسطینی که چند روز پیش به دست نظامیان صهیونیست به قتل رسید، خواستار تحقیقات جامعه بین‌الملل درباره این جنایت رژیم صهیونیستی شدند.
کد خبر: ۵۰۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵ - 18January 2022

درخواست خانواده پیرمرد فلسطینی از جامعه بین‌الملل درباره جنایت صهیونیست‌هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، خانواده «عمر عبدالمجید اسد» پیرمرد ۸۰ ساله فلسطینی آمریکایی که هفته گذشته پس از بازداشت به دست نظامیان صهیونیست جان خود را از دست داد، خواستار تحقیقات جامعه بین‌الملل درباره قتل این مرد شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی هفته گذشته در حمله به روستای «سلسلیه» رام‌الله، اسد را بازداشت کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند و زمانی که نظامیان صهیونیستی روستا را ترک کردند، مردم روستا این پیرمرد را در حالیکه روی زمین افتاده بود، پیدا کردند و این پیرمرد در هنگام انتقال به بیمارستانی در رام‌الله جان باخت.

بنا بر گزارش وبگاه «هیل»، «هاله حمد» دختر ۴۸ ساله اسد در خصوص مرگ پدرش به دست صهیونیست‌ها گفتک «ما خواهان عدالت هستیم. ما خواهان تحقیقات کامل دولت آمریکا و سازمان ملل هستیم، زیرا اسرائیل نمی‌تواند درباره جرایم خود تحقیق کند».

اسد صاحب یک خواروبار فروشی در میلواکی آمریکا بود و در سال ۲۰۱۰ به همراه همسر ۵۰ ساله‌اش به روستایی که در آن بزرگ شده بودند و روز چهارشنبه هفته گذشته نقل مکان کرده بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که به طور جداگانه در حال تحقیق درباره این حادثه است و یکی از نظامیان رژیم صهیونیستی مدعی شده است که اسد به دلیل مقاومت در برابر بازرسی‌های جاده‌ای بازداشت شده بود و پس از آزادی زنده بوده است.

در حالیکه مقام‌های فلسطینی روز گذشته اعلام کردند که یافته‌های کالبدشکافی اسد تا چندین روز منتشر نخواهد شد، وزارت خارجه آمریکا از رژیم صهیونیستی خواسته است تا در این خصوص شفاف‌سازی بیشتری صورت دهد.

خبرگزاری آناتولی نیز چندی پیش گزارش کرد که «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری از رژیم صهیونیستی در خصوص کشته شدن عمر اسد توضیح خواسته است.

وی تصریح کرد: «ما تأیید می‌کنیم که عمر اسد شهروند آمریکایی فلسطینی‌الاصل در یکی از شهر‌های نزدیک رام‌الله کشته شده است».

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار