در جلسه روسای کارگروه‌های تخصصی ستاد ملی کرونا به ریاست دکتر مخبر صورت گرفت؛

تأکید بر تسریع در تزریق دوز سوم واکسن در سه هفته آینده برای مقابله با شیوع اُمیکرون

در جلسه روسای کارگروه‌های تخصصی ستاد ملی کرونا به ریاست معاون اول دولت بر تسریع در تزریق دوز سوم واکسن در سه هفته آینده برای مقابله با شیوع اُمیکرون تاکید شد.
کد خبر: ۵۰۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳ - 18January 2022

تأکید بر تسریع در تزریق دوز سوم واکسن در سه هفته آینده برای مقابله با شیوع اُمیکرونبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در جلسه روسای کارگروه‌های تخصصی ستاد ملی کرونا به ریاست محمد مخبر بر تسریع در تزریق دوز سوم واکسن در سه هفته آینده برای مقابله با شیوع اُمیکرون تاکید شد.

در این جلسه که رییس دفتر رییس جمهور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر آموزش و پرورش، رئیس جمعیت هلال احمر و جمعی دیگر از مدیران دستگاه‌های ذیریط حضور داشتند؛ وزیر بهداشت گزارشی از آخرین وضعیت کرونا، میزان پوشش واکسیناسیون نوبت‌های اول، دوم و سوم و آخرین رنگ بندی شهر‌های کشور ارائه کرد.

همچنین در این جلسه گزارشی تفصیلی از آخرین وضعیت کووید ۱۹ در ایران و جهان عنوان و توضیحاتی در خصوص سیر تغییرات موارد اُمیکرون در کشور ارائه شد.

در این جلسه بر اهمیت پوشش مناسب و سریع دوز سوم واکسن کرونا در جلوگیری از انتشار اُمیکرون تأکید و مقرر شد ارتقاء واکسیناسیون ظرف سه هفته آتی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار