حضور متفاوت انتشارات مدرسه در دومین نمایشگاه مجازی کتاب

۶۰۰ عنوان اثر از تولیدات انتشارات مدرسه با موضوعات مختلف در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در دسترس علاقمندان قرار دارد.
کد خبر: ۵۰۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ - 20January 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، داستان، رمان، شعر، کتاب‌های نقد و نظریه، قرآن و معارف اسلامی، علوم‌و‌فناوری، ریاضیات، تاریخ ایران و جهان، زندگی‌نامه دانشمندان- فرماندهان دوران دفاع مقدس – مشاهیر و هنرمندان، کتاب‌های مرجع، دایره‌المعارف و فرهنگ‌های کاربردی از جمله موضوعاتی هستند که از طرف انتشارات مدرسه برای مخاطبان «پیش‌از‌دبستان، ابتدایی، متوسطه اول و دوم» در دومین نمایشگاه مجازی کتاب ارائه می‌شود.

در این نمایشگاه که به صورت مجازی در سایت https://book.icfi.ir برگزار می‌شود کتاب‌های از سال ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۰ ناشر بارگزاری شده است. ارسال کتاب از طریق پست و برای خریداران رایگان است و همچنین مخاطبان می‌توانند ۲۴ ساعته به صورت آنلاین با تخفیف ۲۰ درصد نسبت به خرید کتاب‌های مورد علاقه خود اقدام نمایند.

حضور متفاوت انتشارات مدرسه در دومین نمایشگاه مجازی کتاب

بنابراین گزارش: انتشارات مدرسه در این دوره از نمایشگاه مانند سال‌های قبل هدایایی را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است از جمله می‌توان به ارسال کتاب با امضای مولف، اهدای کتاب هدیه در خرید‌های بالای ۳۰۰ هزار تومان، ارائه بن عیدانه خرید از فروشگاه اینترنتی انتشارات مدرسه https://enmabazar.ir / اشاره کرد.
دومین نمایشگاه مجازی کتاب از ۳ تا ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار