نماینده مردم در مجلس:

رزمایش ایران، چین و روسیه پیام خوبی برای ناامن‌سازان منطقه دارد

مالکی گفت: از آنجا که کشور‌های بیگانه همیشه در منطقه به دنبال ناامنی هستند، رزمایش دریایی ایران، چین و روسیه در خلیج فارس پیام خوبی برای آنان خواهد داشت.
کد خبر: ۵۰۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ - 21January 2022

رزمایش ایران، چین و روسیه پیام خوبی برای ناامن سازان منطقه دارد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «فداحسین مالکی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره برگزاری رزمایش دریایی ایران، چین و روسیه، اظهار داشت: برگزاری این رزمایش در خلیج فارس در واقع قدرت نمایی قدرت‌های منطقه در مقابل بیگانگان است و از آنجا که کشور‌های بیگانه همیشه در منطقه به دنبال ناامنی هستند، لذا برگزاری این رزمایش قطعاً پیام خوبی برای بیگانگان خواهد داشت.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها باید بسیار هوشیار باشند که این منطقه دارای صاحب و بزرگ است پس نباید طمعی نسبت به منابع این منطقه داشته باشند.

مالکی گفت: آمریکایی‌ها در رابطه با ایجاد ائتلاف همانند همه سیاست‌های کهنه و پوسیده خود شکست خورده است مثلاً ائتلافی از کشور جمهوری آذربایجان، ترکیه و رژیم صهیونیستی علیه ایران ایجاد کرد، اما با تدابیر ایران و قدرت‌نمایی آن این ائتلاف راهی جز شکست برای خود پیدا نکرد.

وی افزود: آمریکایی‌ها ائتلافی با ناتو ایجاد کردند و به عراق و افغانستان لشگرکشی کردند که حدود ۲۰ سال است هیچ دستاوردی جز ویرانی در منطقه نداشته اند پس این ائتلاف‌ها در منطقه جایی ندارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تشکیل ائتلافی دریایی در خلیج فارس توسط آمریکایی‌ها هم سرنوشتی همانند ائتلاف‌های گذشته خواهد داشت؛ زیرا در خلیج فارس نیروی نظامی قدرتمندی همانند ایران وجود دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار