در در واکنش به جنایات اخیر ائتلاف سعودی؛

عبدالسلام: با تمام قدرت به جنایات ائتلاف سعودی‌ پاسخ می‌دهیم

سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن در واکنش به جنایات اخیر ائتلاف متجاوز سعودی در الحدیده و صعده، گفت: با تمام قدرت و با استفاده از تمامی ابزارهای ممکن به جنایات ائتلاف سعودی پاسخ می‌دهیم.
کد خبر: ۵۰۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ - 21January 2022

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن در واکنش به جنایات اخیر ائتلاف متجاوز سعودی در الحدیده و صعده، اظهار داشت: با تمام قدرت و با استفاده از تمامی ابزارهای ممکن به جنایات سعودی پاسخ می‌دهیم.

سخنگوی جنبش أنصارالله یمن افزود: جنایات اخیر سعودی‌ها علیه غیرنظامیان در زندان صعده، شهروندان ساکن الحدیده و نیز یمنی‌های ساکن صنعاء نمی‌تواند باعث شکسته شدن اراده ملت ما شود.

پیش از این، جنگنده‌های ائتلاف سعودی زندان مرکزی صعده را بمباران کردند. به دنبال این جنایت وحشیانه بیش از ۶۰ زندانی کشته و بیش از ۱۰۰ تَن دیگر زخمی شدند. وزارت بهداشت یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: شماری از قربانیان حمله مذکور از غیر یمنی‌ها هستند.

این درحالی است که «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن یک پست توئیتری در خصوص بمباران مناطق مختلف این کشور منتشر کرد. رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در این پست توئیتری آورده است: هدف قرار دادن غیرنظامیان در الحدیده، صنعاء و دیگر استان‌های یمن به مثابه جنایت جنگی است و هیچ چیز نمی‌تواند این واقعیت را انکار کند.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در ادامه توئیت خود آورده است: اگر آمریکایِ شکست خورده در افغانستان از ائتلاف متجاوز سعودی حمایت می‌کند، ما صراحتاً خطاب به این ائتلاف اعلام می‌کنیم که شکست شما در یمن از شکست آمریکایی‌ها در افغانستان سنگین‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها