نخست وزیر عراق:

نیرو‌های ما به زودی پاسخی رعدآسا به تروریست‌های قاتل خواهند داد

الکاظمی امروز جمعه در پی حمله داعش به مواضع ارتش عراق در استان دیالی که به قربانی شدن یازده نفر از نیرو‌های نظامی این کشور منجر شد، دستور رسیدگی فوری به این حمله را صادر کرد.
کد خبر: ۵۰۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹ - 21January 2022

نیرو‌های ما به زودی پاسخی رعدآسا به تروریست‌های قاتل خواهند دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روسیاالیوم، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق امروز جمعه در پی حمله عناصر گروه تروریستی داعش به مواضع ارتش عراق در استان دیالی که به قربانی شدن ۱۱ نفر از نیرو‌های نظامی این کشور منجر شد، دستور رسیدگی فوری به این حمله را صادر کرد.

الکاظمی اعلام کرد: جنایت تروریستی که علیه فرزندان ما در ارتش در استان دیالی رخ داد بدون مجازات سخت نخواهد ماند و نیرو‌های ما به زودی پاسخی رعدآسا به تروریست‌های قاتل خواهند داد. نیرو‌های مسلح عراق باید مانع از تکرار این اقدامات شوند و تروریست‌ها را در هر مکانی دنبال کنند.

در همین حال «یحیی رسول» سخنگوی فرمانده نیرو‌های مسلح عراق در اطلاعیه‌ای گفت که فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق دستور پیگیری فوری حادثه تروریستی را که به قربانی شدن ۱۱ نظامی از جمله یک افسر در منطقه العظیم در استان دیالی منجر شد، صادر کرد.

وی افزود که الکاظمی همچنین دستور داده تا نیرو‌های مسلح در بالاترین سطح آمادگی قرار بگیرند و با انجام عملیاتی گسترده در مناطق مورد استفاده گروه تروریستی داعش به سرعت انتقامی عادلانه از عناصر این گروه بگیرند.

گفتنی است که بیش از ۱۰ نفر از عناصر داعش بامداد امروز جمعه در حمله‌ای ناگهانی به یک پایگاه ارتش عراق در استان دیالی هجوم بردند. در این حمله ۱۱ نظامی ارتش از جمله یک افسر با درجه ستوان کشته شدند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها